Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری هیل، در شرایطی که آمریکا همچنان در تب و تاب اعتراضات مردمی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس است، دونالد ترامپ شنبه در اولین گردهمایی خود به حامیانش در تالسا اکلاهاما گفت، ایلهان عمر یک خارجی است که تلاش دارد عقایدش را به آمریکایی‌ها تحمیل کند.

ایلهان عمر، از زنان رنگین‌پوست و مسلمان کنگره آمریکاست که اصلیت او به کشور سومالی بازمی‌گردد و هر از گاهی هدف حملات لفظی ترامپ قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ همچنین نام "ایلهان" را هم اشتباه تلفظ کرد و هشدار داد که اگر جو بایدن پیروز انتخابات نوامبر شود، این عضو کنگره به دولت او ملحق می‌شود.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: عمر قصد دارد در دولت بایدن مشارکت کند. آن‌ها این جبهه سوسیالیستی مملو از تنفر ضد آمریکایی را در کانون تصمیم‌گیری برای سرنوشت خانواده شما و تصمیم‌گیری درباره سرنوشت کشور شما قرار خواهند داد.

او افزود: او تمایل دارد تا دولت کشور ما را درست همانند کشوری کند که از آنجا آمده است؛ سومالی. نه دولت دارد، نه امنیت، نه پلیس، نه هیچ چیز دیگری. فقط هرج و مرج. اکنون هم او به ما می‌گوید چطور کشورمان را اداره کنیم. نه متشکریم!

312 310

کد خبر 1401755

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایلهان عمر دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است

به گزارش قدس به نقل از ایرنا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اولین هفته کاری دولت یک مصوبه خوب برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور به تصویب رسید و طبق تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳، دولت ۲ ماه فرصت داشت برای عوارض صادرات موارد خام و نیمه‌خام اعلام نظر کند.

وی ادامه داد: هیأت دولت مصوب کرد ، عوارض صادرات خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند ۱۴۰۲ عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

وزیر اقتصاد یادآورشد: در بودجه ۱۴۰۳ نسبت به بودجه سال گذشته، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی وجود داشت و چون سیاست حمایت از تولید ایجاب می‌کند که تخفیفات بیشتری در این زمینه داشته باشیم، باید از طرق دیگری مثل انتشار اوراق عمل کنیم که نیازی به افزایش مالیات وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • این کسی است که می‌تواند آمریکا را نابود کند | آمریکایی‌ها اینگونه خود را برای جنگ داخلی آماده می‌کنند
  • بایدن و ترامپ هر دو با کاهش رای دهندگان خود مواجه شده‌اند
  • ترامپ؛ کسی که می‌تواند آمریکا را نابود کند
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است
  • خاندوزی: عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است