Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شایعه شده است که آنر X10 پرو و X10 مکس در ماه جولای به بازار می‌رسند و ما تاکنون اطلاعات نسبتا خوبی از مشخصات آن‌ها به دست آورده‌ایم. با این حال آخرین اطلاعات به دست آمده از محصولات جدید آنر توسط جورج ژائو، مدیرعامل این برند، فاش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در شبکه اجتماعی Weibo فاش کرد که باید منتظر یک دستگاه با صفحه نمایش بزرگ باشیم.

خط تولید فراموش شده شرکت آنر

ما تقریبا مطمئن هستیم که وی در حال صحبت کردن درباره خط تولید مکس است که سال‌ها پیش در چین با 8X Max بسیار معروف شد. اما خط تولید مذکور وقتی خانواده Honor 9X بازار را به دست گرفتند، به طرز مرموزی ناپدید شد.

بیشتر بخوانید

کاربران اندروید ۱۱ از قابلیت پاسخ سریع پیام‌های توئیتر برخوردار شدند

جورج ژائو توضیح داد که برند هوآوی در محصولات جدیدش با چالش‌های بسیاری روبه‌رو شده است. از این محصولات می‌توان به نسل پنجم اینترنت همراه اشاره کرد. اما تعهد برای یک دستگاه بزرگ همچنان باقی مانده و محصول مورد نظر به موقع معرفی خواهد شد. وی ادعا کرد که صفحه نمایش ۷ اینچی، یک محصول چالش برانگیز محسوب می‌شود و ممکن است این شرکت نتواند آن را برای جشنواره Dragon Boat که تابستان در چین برگزار می‌شود، آماده کند.

گفته می‌شود Honor X10 Max دارای صفحه نمایش ۷.۰۹ اینچی است و باید به تراشه Dimension 800 مجهز باشد. این منابع ادعا می‌کنند که یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لنز ۲۶ میلی‌متری و دیافراگم f/1.8 در این دستگاه وجود خواهد داشت. قیمت این گوشی باید حدود ۱۹۶۶ یوآن چین باشد، که تقریباً حدود ۲۲۵ دلار/ ۲۰۰ یورو است و آن را به یکی از ارزان‌ترین تلفن‌های 5G موجود در بازار تبدیل می‌کند.  باید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره دستگاه آینده آنر با نمایشگر بزرگ، منتظر بمانیم. احتمالا اطلاعات خوبی در آینده درباره این دستگاه منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند شرکت آنر نمایشگر بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | افشای آمار تکان‌دهنده ارزپاشی دولت‌ها در بازار توسط کارشناس صدا و سیما

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896095

دیگر خبرها

  • افشای تصویر جعلی رسانه اسرائیلی با خبر کذب انفجار در اصفهان | عکس
  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • ببینید | افشای آمار تکان‌دهنده ارزپاشی دولت‌ها در بازار توسط کارشناس صدا و سیما
  • روش های بازکردن قفل گوشی
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد