Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: در بحران کرونا بی عدالتی ها و تبعیض هایی در موضوع ارتباط وزارت آموزش و پرورش و ارتباطات برای دانش آموزان روستاها به وجود آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، «احمد مرادی» در نشست علنی امروز (یکشنبه اول تیرماه 1399) مجلس شورای اسلامی  و پس از استماع گزارش وزیر ارتباطات گفت: 40 سال از عمر شکوهمند انقلاب را پشت سر گذاشته ایم و علی رغم همه کارهای خوبی که انجام شده، ولی این اقدامات کافی نیست و برای مردم باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وزیر جوان اقدامات بیشتری انتظار داریم، افزود: بحث ارتباطات هنوز ناقص است و مشکلات فراوانی در سراسر کشور وجود دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به روستاها مطرح کرد: وعده هایی که به روستاییان داده اید عملی نشده است و خدمات به روستانشینان هنوز محقق نشده و انتظارات در تلفن ثابت، تلفن سیار و سرعت اینترنت به ویژه به روستاییان محقق نشده است.

وی با اشاره به فضای مجازی موجود در کشور مطرح کرد: فضای مجازی کشور از کنترل دولت و وزارت اطلاعات خارج شده است و باید فکری اساسی در این موضوع کرد. انتظارات مردم را در این زمینه باید محقق کنید.

مرادی تصریح کرد: از وزیر جوان باید در موضوع دولت الکترونیک سوال کرد که مشکلات فراوانی در حوزه دولت الکترونیک وجود دارد، حال شما باید توضیح دهید در موضوع بحران کرونا چه اقدامات اساسی انجام داده اید؟ 

نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم تصریح کرد: در موضوع ارتباط بین آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکلاتی وجود داشته است و بی عدالتی ها و تبعیض هایی به خصوص در موضوع دانش آموزان روستاها وجود داشت. وزیر باید درباره این موضوع گزارش دهد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه ام سال گذشته مشکلات را با وزیر درمیان گذاشتم، اما این مشکلات همچنان به قوت خود باقی است. انتظار است هم در شرکت مخابرات استان و هم شرکت های وابسته به این وزارتخانه در مجموع همه استان ها به خصوص استان هرمزگان توجه بیشتری شود.

مرادی در پایان مطرح کرد: کارگزاران مخابرات روستایی گلایه مند هستند، چرا که در سال گذشته و هم امسال به مطالباتشان توجهی نشده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: احمد مرادی مجلس شورای اسلامی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

به گزارش قدس آنلاین، عیسی زارع‌پور روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی اظهار کرد: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور روز پنجشنبه در سفری یک‌روزه و در قالب دومین سفر دولت سیزدهم به سمنان، وارد مرکز این استان شد.

آیت الله رئیسی عصر امروز هم در سفر به شاهرود، در استادیوم تختی با مردم این دیدار خواهد کرد.

تعدادی از وزیران دولت سیزدهم نیز از ظهر دیروز چهارشنبه در شهرستان‌های مختلف استان سمنان به بازدید و بهره‌برداری از چند طرح پرداختند و امروز نیز این وزرا به عنوان معین هر شهرستان، در ادامه برنامه‌های سفر دولت سیزدهم در نقاط مختلف استان سمنان حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها