Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دویچوله، در ساعات بامدادی روز یکشنبه ۲۱ ژوئن (اول تیر) مرکز شهر اشتوتگارت شاهد آشوب خیابانی بود. آشوبگران دست به تخریب شیشه فروشگاه‌ها زده و   به ماموران حمله کرده‌اند.

سخنگوی پلیس اشتوتگارت گفت: اوضاع کاملا از کنترل کاملا خارج شده است! گروهی متشکل از صد‌ها نفر، در تجمعاتی کوچک به فروشگاه‌ها حمله کرده و دست به تخریب و غارت مغازه‌ها زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که آشوبگران با پرتاب شیشه و سنگ به ماموران پلیس و نیرو‌های انتظامی حمله کرده‌اند. بر اساس اظهارات سخنگوی پلیس اشتوتگارت، شماری از ماموران پلیس در اثر این درگیری‌های خیابانی مجروح شده‌اند.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی پلیس منتشر شده، آشوب خیابانی اندک زمانی پس از نیمه شب در حوالی "شلوس‌پلاتس" میدانی واقع در مرکز شهر اشتوتگارت آغاز شده است.

پلیس تعداد آشوبگران را ۵۰۰ نفر تخمین می‌زند. پلیس که برای کنترل اوضاع دست به عمل زده بود، با حمله آشوبگران روبه‌رو می‌شود.

پس از آنکه پلیس اشتوتگارت قادر به مهار ناآرامی نمی‌شود، از پلیس فدرال آلمان درخواست کمک می‌کند. افزون بر آن، نیرو‌های انتظامی از سراسر بادن-ورتمبرگ نیز برای کمک به پلیس اشتوتگارت فراخوانده می‌شوند.

براساس این گزارش حدود ساعت سه بامداد پلیس موفق به کنترل اوضاع می‌شود. بر اساس اظهارات سخنگوی پلیس عده‌ای هم در این رابطه بازداشت می‌شوند.

 

پس از درگیری‌های آشوبگران و ماموران ویدیو‌هایی نیز بر روی شبکه توییتر منتشر می‌شود. در این ویدیو‌ها صحنه‌هایی از آشوب شماری از مردان جوان دیده می‌شود. صحنه‌هایی از حمله به ویترین مغازه‌ها و کندن سنگ‌ها از کف خیابان. سخنگوی پلیس اشتوتگارت حملات بامداد را  یک آشوب کامل توصیف کرد.

گفته می‌شود که شماری از فروشگاه‌ها در جریان حمله این افراد آسیب دیده‌اند. حتی به خودرو‌های پارک شده نیز حمله شده است و برخی از آشوبگران دست به غارت مغازه‌ها زده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آلمان اغتشاشگران تنش در آلمان پلیس اشتوتگارت سخنگوی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • پیام «وعده صادق» به قیمت نفت در بازارهای جهانی