Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: دریانوردان باید از تردد با شناورهای کوچک، تفریحی و مسافری در خلیج فارس تا عادی نشدن وضعیت خودداری کنند.

پیام مساعدی افزود: همچنین از امروز تا سه‎شنبه هفته جاری برای برخی از مناطق استان بوشهر خیزش گرد و خاک پیش بینی می‎شود.

وی اظهار داشت: از روز چهارشنبه با وزش ملایم جریانات گرم و مرطوب جنوبی، به تدریج بر رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر افزوده میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش بینی شده‌است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی گاهی غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ و در سواحل مرکزی و جنوبی گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

وی گفت: ارتفاع موج در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ به تدریج ۱۵۰ سانتیمتر، سواحل مرکزی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ به تدریج  به ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر می‌رسد.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۱۹ دقیقه بامداد ، مد اول  ۰۸:۳۸ ، جزر دوم ۲۶: ۱۶ و مد دوم ۲۲:۲۴ خواهد بود.

برچسب‌ها بوشهر دریای مواج خلیج فارس اداره کل هواشناسی استان بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دریای مواج خلیج فارس بوشهر دریای مواج خلیج فارس استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان

سازمان هواشناسی برای استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوچستان هشدار سطح نارنجی وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و خسارت به کشاورزان صادر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان از  رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و تگرگ در این مناطق خبر داد.

این بارش‌ها مخاطره جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی را به همراه خواهد داشت.

هشدار بارش‌های شدید در 5 استان

سازمان هواشناسی توصیه کرده مردم از رودخانه‌ها و مسیل ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع فاصله بگیرند. همچنین عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی هنگام سفر با خودرو، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، بازگشایی دهانه پل‌ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف از دیگر توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • هواشناسی اصفهان فردا ۲۹ فروردین؛ صدور هشدار نارنجی بارش
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • خلیج فارس مواج و متلاطم است
  • هشدار قرمز و نارنجی برای این استان‌ ها | سیلاب در راه است | هشدار به ساکنان نواحی جنوبی ؛ سدهای منطقه پر هستند! | ببینید
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • هواشناسی ۲۸ فروردین ۱۴۰۳/ هشدار باران شدید و سیل در استان های جنوبی
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس