Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عباس قنبری معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان (سما) با محمد دویرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان دیدار و گفتگو کرد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت موجود و برنامه‌های آینده این معاونت درباره غنی‌سازی محتوای درسی و ارتقای سطح کیفی آموزش‌های عمومی در مدارس غیردولتی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با بیان اینکه اکنون مدارس سمای شهر زنجان پذیرای حدود ۲ هزار دانش‌آموز در هفت مدرسه است، گفت: سیر تحول در محتوای درسی و فوق برنامه مدارس سما آغاز شده و در سال تحصیلی جدید نیز ادامه خواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه با شیوع بیماری کرونا نظام آموزشی کشور تحت تأثیر قرار گرفته است، عنوان کرد: مدارس سما با ورود به‌موقع و موفق به بستر آموزش‌های مجازی، استفاده از امکانات موجود، نیروهای به‌روز و کارآمد از توقف آموزش جلوگیری کرد و حتی با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در راستای مشارکت دانش‌آموزان و اولیا گام برداشته است.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان‌ با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در حال راه‌اندازی مدرسه جدید با رویکردی متفاوت و ویژگی‌های خاص است، خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم برای آغاز به کار این مرکز آموزشی اخذ شده و عملیات معماری و عمرانی آن در حال انجام است.

قنبری با تأکید بر لزوم ارتباط مستمر مدارس غیردولتی با آموزش و پرورش تبیین کرد: این ارتباط برای کمک‌های دوجانبه و هم‌افزایی برای ارتقای سطح آموزش‌های عمومی ضروری است.

وی تأکید کرد: اکنون ۱۷۷ معلم در مدارس سمای شهر زنجان مشغول تدریس هستند و تمام تلاش مجموعه سما برای حفظ رویکردی متمایز با گذشته سما و ایجاد تفاوت‌های مناسب با سایر مدارس غیردولتی است.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با تأکید بر لزوم همکاری بین مجموعه سما با آموزش و پرورش برای تسهیل در امور آموزشی، پژوهشی و پرروشی دانش‌آموزان گفت: مجموعه سما آمادگی برگزاری دوره‌های تخصصی در حوزه تربیت دبیر و تربیت معلم، آموزش‌های اولیا، ارائه خدمات مشاوره در مرکز مشاوره امین سما و راه‌اندازی مدارس تخصصی ورزش را دارد.

قنبری یادآور شد: جرای روش آموزش تلفیقی در مدارس سما در دست اجراست.

محمد دویرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان با قدردانی از فعالیت‌های معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در راه‌اندازی مدارس غیردولتی بیان کرد: بخش خصوصی کمک‌حال آموزش و‌پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۹۰ درصد مدارس ابتدایی ناحیه دو زنجان به دلیل کمبود مدرسه به صورت دو شیفته اداره می‌شوند، به همین دلیل آموزش و پرورش از مدارس غیردولتی استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

108 / 167 مدارس سما سمای زنجان دوره تربیت دبیر عباس قنبری مراکز مشاوره

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدارس سما سمای زنجان دوره تربیت دبیر عباس قنبری مراکز مشاوره معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی مدارس غیردولتی آموزش و پرورش مدارس سما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و هیئت همراه در دیدار با غلامرضا نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و جمعی از مدیران درون‌سازمانی دانشکده مهارت و کارآفرینی این واحد دانشگاهی با اشاره به تفاهم‌نامه فی‌مابین دانشگاه آزاد اسلامی قم و اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: نگارش پیوست عملیاتی برای تفاهم‌نامه لازم و ضروری است تا طرفین بتوانند بر اساس حجم عملیاتی تعریف‌شده از ظرفیت‌های مشترک استفاده کنند.

وی با تأکید بر معرفی ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم به مدیران و مشاوران مدارس افزود: باید جلسه‌ای با حضور مدیران و مشاوران مدارس استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قم به‌منظور معرفی همه امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه به دانش آموزان استان قم برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از اجرای طرح مهارت‌آموزی تابستانی خبر داد و گفت: آموزش و پرورش بر خود تکلیف می‌داند که ۵۰ درصد دانش‌آموزان خود را به سمت کارآفرینی و مهارت افزایی حرکت دهد.

دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است، گفت: این دانشگاه در آستانه چهلمین سال فعالیت خود رویکرد حل مسئله و کارآفرینی را به وظایف خود افزوده و با تدوین و اجرایی شدن سند تحول و تعالی دانشگاه برای تبدیل شدن به دانشگاه اسلامی و حل اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.

غلامرضا نجفی با اشاره به اجرایی شدن طرح پویش در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور اضافه کرد: این دانشگاه در نظر دارد علاوه بر اینکه رشته‌های کاربردی که نیاز جامعه است برای بقیه رشته‌های تحصیلی نیز زمینه اشتغال را فراهم کند.

به گزارش آنا، مدیران درون‌سازمانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز هر یک به نوبه خود نظرات و پیشنهاد‌ها خود را بر اساس عملیاتی شدن تفاهم‌نامه مشترک مطرح و بر برگزاری دوره‌های مشترک ارتقای معلمان و معرفی ظرفیت‌های این دانشگاه به دانش‌آموزان تأکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این افراد معلم می‌شوند
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش