Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در نشست تخصصی با نمایندگان کارگران و کارفرمایان در هیات های حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان نقش شرکای اجتماعی در حل اختلاف کارگری اظهار کرد: شرکای اجتماعی در حل اختلاف کار نقش بی بدیلی دارند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی افزود: نمایندگان منتخب کارفرمایان و کارگران در هیات های حل اختلاف کارگری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تجارب و تعهد ارزشمندی که طی سالیان خدمت در عرصه‌های کار و تولید و صنعت و خدمات کسب نموده اند بعنوان نمایندگان قانونی توانسته اند در حل بهینه اختلافات کارگری و کارفرمایی نقش مثبت و موثری داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مراجع حل اختلاف را ویترین اداره کل خواند و با اشاره به حساسیت پرونده های رسیدگی شده در این مراجع، کسب رضایت کارگران و کارفرما و تلاش برای سازش میان این دو گروه را از مهم ترین کارکرد نمایندگان در مراجع حل اختلاف بر شمرد.
فتحی حضور مستمر و موثر شرکای اجتماعی در کنار خدمتگزاران در این عرصه، در جلب رضایت مردم، رونق تولید و سرمایه‌گذاری و آرامش صنعتی را یکی دیگر از مهمترین کارکردهای نمایندگان منتخب در مراجع عنوان کرد.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی روابط کار ویژه نمایندگان مراجع حل اختلاف را در ارتقاء تخصصی در کنار تجربه نمایندگان در مراجع اثربخش توصیف و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی با محوریت قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی در حل بهینه و اختلافات و بهره مندی از نظرات کارشناسی می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها موثر واقع شود.
در این نشست اعضای حل اختلاف کارگری و کارفرمایی اداره کل از توجه و اهتمام ویژه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در ارتقاء سطح علمی و عملی و جایگاه شرکای اجتماعی در مراجع از سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی قدردانی نمودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی شرکای اجتماعی اجتماعی در حل حل اختلاف کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به مدیران کل استانی زیرمجموعه وزارتخانه تأکید کردیم، املاک مازاد این وزارتخانه را به کارگروه‌های استانی برده و پس از تغییر کاربری، برای تأمین مسکن کارگران استفاده کنند.

وی گفت:  امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.

وی افزود: به کارفرمایانی که در جوار کارگاه‌های تولیدی خود برای کارگرانشان، مسکن احداث کنند امتیازات ویژه‌ای خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت