Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر گابریل محققی سرمربی جدید تیم فوتبال ساحلی لوکزامبورگ در گفت و گویی عنوان کرد: ایران جز قدرت های برتر فوتبال ساحلی در جهان هست و هم بازیکانی در کشور اروپا با استعداد و پناسیل بالا دارد مطمئا در آینده نزدیک با تیم ملی ایران در لوکزامبورگ بازی خواهیم کرد.

به گزارش گروه خبر ورزشی خبرگزاری برنا ؛ دکتر گابریل محققی سرمربی جدید فوتبال ساحلی لوکزامبورگ در گفت و گویی با رادیو پایتخت در خصوص فعالیت خود در حوزه جدید فوتبال ساحلی اظهار کرد ؛ طی مذاکراتی که در این شش ماه با این کشور داشتیم برنامه های ما را ارائه دادیم و ما از برنامه آنها استقبال کردیم و دیدیم می توانیم با این کشور خوب کار کنیم کشور لوکزامبورگ کشوری است که در  فوتبال ساحلی می تواند پیشرفت کند ،جز قدرت های اصلی فوتبال ساحلی در اروپا می باشد و در این موضوع سرمایه گذاری خوبی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز جمعه در نشستی که با جولیان استمیز برگزار شد، به توافق رسیدیم و قرارداد را امضا کردیم دوسال استارت کار را بزنیم تا ببینیم لوکزامبورگ چقدر می تواند در این زمینه پیشرفت داشته باشد.

محققی ادامه داد: لوزامبورگ در حوزه فوتبال ساحلی یک تیم معمولی بود قهرمانی و در جام جهانی حضور نداشت ولی این سرمایه گذاری را انجام میدند تا بتوانند که یک تیم خوب و قوی بسازند. من هم در برنامه های خود بازیکان جوان در تیم ملی استفاده خواهم کرد که در آینده طولانی بتوانم روی آنها تصاحب داشته باشم به من تقربیا اختیار تام دادند که هر برنامه ای دارم آنجا پیاده کنم.

وی در خصوص رئال مونستر گفت : در اصل من مالک باشگاه مونستر هستم تا زمانیکه که من لوکزامبورگ هستم آقای هاشم پور سرمربی این تیم هست طی این سالهای گذشته موفق شدم آکادمی فوتبال ساحلی را درکشور سریلانگا تاسیس کنم الان نزدیک ۱۶۰ دانش آموز داریم که باعث شد بزرگترین آکادمی ساحلی در دنیا باشد باشگاه ما در چند رشته ورزشی فعالیت دارد در اروپا در باشگاه جوان بازی کردیم از لحاظ شناخت جز تیم هایی خوبی در اروپا هستیم و این موضوع برای لوکزامبورگی ها بسیار مهم بود.

سرمربی جدید لوکزامبورگ گفت : ایران جز قدرت های برتر فوتبال ساحلی در جهان هست و هم بازیکانی در کشور اروپا با استعداد و پناسیل بالا دارد مطمئا با تیم ملی ایران در لوکزامبورگ بازی خواهیم کرد و این تعامل بین ایران و لوکزامبورگ در آینده خواهد بود حتی اگر بتوانم بازیکان ایرانی در آلمان و لوکزامبورک جذب کنم با خانم شهریاری در این مورد صحبت کردم.

وی در پایان گفت : امیدوارم بتوانم با برنامه ریزی به این تیم کمک کنم و تحولاتی در لوکزامبورگ ایجاد کنم و هرجا هستم  به عنوان یک ایرانی در کارم موفق باشم‌.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران فوتبال ساحلی جز قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تعامل جهان با طالبان در تلاش می‌کنیم

معاون سازمان همکاری‌های اسلامی و نماینده ویژه این سازمان برای افغانستان در دیدار با معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان گفت: جهان اسلام و سازمان همکاری‌های اسلامی متعهد به همکاری و کمک با افغانستان است و اعضای این سازمان تصمیم گرفته‌اند که یک هیئت را با هدف کمک‌رسانی، به کابل اعزام کند.

وی افزود: سازمان همکاری‌های اسلامی می‌خواهد در زمینه‌های کمک افغانستانی‌ها و تعامل میان افغانستان و جهان تلاش کند.

در ادامه همچنین، معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان در این دیدار با تأکید بر تداوم کمک‌های انسان‌دوستانه به افغانستانی‌ها، از این سازمان خواست تا نقش مثبت در توسعه روابط افغانستان و دیگر کشورها داشته باشد.

وی در ادامه افزود: اکنون در افغانستان یک نظام کامل اسلامی و مستقل حاکم است، حکومت با همه کشورها به‌ویژه کشورهای اسلامی روابط نیک دارد و خواهان گسترش‌ همکاری‌ها، تعامل و ثبات منطقه‌ای است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • برای تعامل جهان با طالبان در تلاش می‌کنیم
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند