Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جمعی از مربیان نهضت سوادآموزی امروز با حضور در مقابل مجلس حذف آزمون استخدامی آموزش و پرورش را درخواست کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مربیان نهضت سوادآموزی معتقدند آزمون استخدامی تنها برای مربیان نهضت سوادآموزی در نظر گرفته شده است و معلمان حق التدریس با سوابق کاری کمتر از آن‌ها بدون آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس آیین نامه مصوبه دولت معلمان حق التدریس شاغل تا قبل از سال 91 بدون آزمون استخدامی و مربیان نهضت سوادآموزی شاغل تا قبل از سال 92 با آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، قرار است آزمون استخدامی مربیان نهضت سوادآموزی از طریق دانشگاه فرهنگیان در ماه تیر برگزار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درخواست مربیان مربیان نهضت سوادآموزی آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان


رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این آزمون تنها در پایه‌های دهم و یازدهم برگزار می‌شود و پایه‌های دوازدهم آزمون شبه نهایی ندارند.


عباس سلطانی افزود: آزمون شبه نهایی باهدف آمادگی دانش‌آموزان با آزمون‌های شبه نهایی و فرایند برگزاری این آزمون‌های اجرایی می‌شود.


وی گفت: طراحی سؤالات از طریق مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش صورت‌گرفته و دبیرخانه‌های دروس مختلف در استان‌ها طراحی را عهده‌دار هستند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: ثبت‌نام برای ترمیم نمره و ایجاد سابقه از روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه و به مدت ۱۰ روز فعال است و داوطلبین می‌توانند از طریق سامانه my,medu,ir اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان
  • آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان
  • اجرای طرح روستای باسواد در خراسان جنوبی
  • نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزگاری خرداد اعلام می‌شود
  • مسابقه دانش‌آموزی مسطورا تا پایان فروردین تمدید شد/شرکت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز اصفهانی
  • خبر جدید از نتایج آزمون استخدامی معلمان/ اعلام اولین روز فراخوان برای ارزیابی تکمیلی