Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: بیش از 3 هزار اثر به کمپین دانشجویی در خانه بمانیم ارسال شده است و اختتامیه این کمپین با حضور وزیر علوم 10 تیرماه برگزار می شود .

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، منصوره السادات صادقی، اظهار داشت: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در موضوع کرونا دو پویش برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه کشوری ترم کرونایی و کمپیین دانشجویی در خانه بمانیم که اختتامیه مسابقه ترم کرونایی ۱۰ خردادماه با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران با انتخاب ۲۲ اثر برگزار شد و اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی در خانه بمانیم ۱۰ تیرماه با حضور وزیر علوم برگزار می‌شود.

مدیرکل امور مشاوره و دفتر سلامت امور دانشجویان افزود: برگزاری کمپین بزرگ دانشجویی از ۶ فروردین ماه آغاز شد و با استقبال بی نظیری مواجه شد شود و بیش از ۲۰۰ مرکز مشاوره و بهداشت  و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در این کمپین فعالیت داشتند.

 وی افزود: در طی دوران قرنطینه کارگاه‌های آنلاین کشوری در حوزه سلامت روان با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران برای دانشجویان برگزار شد و بیش از ده هزار دانشجو در کل کشور در این کارگاه‌ها شرکت کردند.

همچنین دانشگاه های دیگر از جمله علامه طباطبایی، صنعتی شریف، الزهرا، و ...نیز در برگزاری کارگاه های آنلاین با دفتر مشارکت داشته اند.

صادقی تاکید کرد دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از نخستین روزهای شیوع کرونا به شکل فعالانه و مستمر موضوع آگاهی بخشی و راهنمایی به دانشجویان و همچنین ابلاغ به روز شده پروتکل های بهداشتی را که با همکاری مراکز بهداشت تهیه شده بود، دنبال کرده است و تا زمان اعلام وضعیت سفید در کشور به فعالیت های خود در این حوزه ادامه می دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان سلامت وزیر علوم دانشگاه تهران دانشجویان سلامت وزیر علوم دانشگاه تهران سازمان امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری