Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:35:17 GMT

‌گرگ بیابان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۳۸۰۶

‌گرگ بیابان دستگیر شد

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری پلیس ایرانشهر قاتل مسلح و عامل شرارت‌های سریالی این شهرستان معروف به «گرگ بیابان» دستگیر شد. ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم اززاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهارداشت: طی چند سال اخیر در پی شرارت‌های سریالی فردی مسلح معروف به «گرگ بیابان» در ایرانشهر و قدرت نمایی او با سلاح‌های نیمه سنگین و انتشار عکس‌ها و کلیپ‌هایی در این خصوص توسط این فرد در فضای مجازی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این شرور مسلح و تحت تعقیب در چند سال گذشته ضمن ارتباط با گروه‌های تروریستی معاند با تشکیل گروهکی سعی در ناامن جلوه‌دادن سیستان و بلوچستان و بدنام کردن مذهب تشیع داشت.

وی ادامه داد: وی برای رسیدن به اهداف پلید خود با تیراندازی به مردم عادی، از سال 1390 تا سال 1393 مرتکب پنج فقره قتل عمد مسلحانه در سطح استان شد و سپس به کشور پاکستان فرار کرد.

وی گفت: تلاش پلیس برای دستگیری این شرور ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی ایرانشهر مدتی قبل سرنخ‌هایی از حضور مجدد این فرد در سطح شهرستان به دست آوردند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل: قاتل محکوم به قصاص پای چوب دار بخشیده شدتهران| جزئیات قتل فجیع 3 عضو یک خانواده در باغ فیض/قاتل دستگیر شدعلت قتل دف‌نواز اصفهانی از زبان دادستان؛ قاتل انگیزه شخصی را علت قتل اعلام کرد

سردار قنبری بیان کرد: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی پلیس و با انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور در یکی از روستاهای حومه ایرانشهر شناسایی و روز گذشته متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی نیسان پیکاپ متعلق به این شرور و کشف یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی در بازرسی از مخفیگاه او تصریح کرد: این شرور با تشکیل پرونده برای سیر مر احل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/394/ر/ش

R7773/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان قاچاق مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محورهای استان کردستان هستیم.

وی افزود: همچنین محورهای خرم‌آباد - پلدختر، بمپور - بهشت‌آباد، دلگان - بمپور، فنوج - کتیچ، چاهان - زرآباد، نیکشهر - چابهار، فیروزآباد - بمپور، دلگان - زهکلوت، قصرقند - نیکشهر، مهرستان - سوران، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سرباز، رودبار - ایرانشهر، مظفرآباد، آبسردوئیه و بیژن‌آباد مسدود است.

همچنین، بر اساس اعلام پلیس راه کشور، با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور امروز و فردا از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر برای انجام عملیات نصب توری بسته شد.

هموطنان در این ساعات می‌توانند از آزادراه تهران - شمال تردد کنند.

کد خبر 845973 منبع: مهر برچسب‌ها چالوس آزاد راه تهران - شمال محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور