Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:04:41 GMT

جاده طالقان تا پایان امسال زیر بار ترافیک می رود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۳۸۶۰

جاده طالقان تا پایان امسال زیر بار ترافیک می رود

تقی رضایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از شهرجدیدهشتگرد به خبرنگار ایرنا گفت: جاده هشتگرد به طالقان با پیشرفت فیزیکی مناسب، تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: ۸۰۰ متر دیواره برای ایمن سازی جاده هشتگرد - طالقان در دستور کار قرار گرفته است و تمام اصلاحات انجام شده و با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: این مسیر به طول ۳۲ کیلومتر از ۲  قطعه و  یک دستگاه تونل تشکیل شده که در زمان حاضر کل پروژه بدون احتساب تونل از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که تا کنون یک هزار میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

وی گفت: با افتتاح راه شهرجدید هشتگرد- طالقان علاوه بر کاهش ۴۵ دقیقه‌ای زمان سفر، بسترهای توسعه گردشگری و به تناسب آن رونق اقتصادی و اشتغال دو شهرستان طالقان و ساوجبلاغ تقویت خواهدشد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان استان البرز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سد کرج پس از بارش‌های اخیر

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز اظهار کرد: به رغم بارش‌های اخیر، ذخایر سد کرج نسبت به زمان مشابه سال قبل ۱۷ درصد منفی است؛ بنابراین مدیریت ذخیره سازی و مصرف آب همچنان ضرورت دارد.

داوود نجفیان در گفت و گو با ایسنا گفت: میزان کل بارش از ابتدای سال آبی جاری تاکنون حدود ۲۵۰ میلیمتر است که در مقایسه با میزان مدت مشابه سال گذشته که ۲۲۷ میلیمتر بود، حدود ۱۰ درصد افزایش داشته و در مقایسه با میزان مشابه متوسط بلند مدت حدود هشت درصد کاهش دارد.

وی افزود: طی بارش‌های اخیر ذخایر برفی حوضه‌های آبریز سدهای طالقان و کرج افزایش داشته و به حجم آب ذخیره شده در سدهای  کرج و طالقان‌ تا حدودی افزوده شده است.  به طوری که از حجم ۱۸۰ میلیون مترمکعبی سد کرج حدود ۳۸ میلیون مترمکعب آب ذخیره شده که در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۷ درصد منفی است. از حجم ۴۲۹ میلیون مترمکعبی سد طالقان هم حدود ۱۷۰ میلیون متر مکعب پرشده است که نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گفت: بنابراین، آخرین وضعیت ذخایر آب سدها نشان می‌دهد که به رغم بارش‌های اخیر و افزایش ورودی‌هایی که اتفاق افتاده است؛ برای سال آتی و ماه‌های پیک مصرف آب شرب باید برنامه ریزی مناسبی جهت مدیریت مصارف آب در بخش‌های مختلف به خصوص در بخش شرب  داشته باشیم. در این خصوص به اتفاق شرکت آبفای استان از چندین ماه قبل اقدامات و برنامه ریزی  لازم صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: نیازمند هستیم که آحاد جمعیت استان همکاری و مشارکت خوبی در این زمینه داشته باشند و سرانه مصرفشان را کاهش دهند تا بتوانیم از قطعی یا کاهش فشار آب شرب در ماه‌های پیک سال جاری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  • آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس یک طرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • آخرین وضعیت سد کرج پس از بارش‌های اخیر
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد
  • ترافیک این جاده سنگین است
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال