Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محسن جهانشیر یک‌شنبه اول تیر اظهار کرد: این درجه‌بندی بر اساس متراژ، میزان سرمایه‌گذاری باشگاه‌دار و نیز منطقه شهری انجام می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: طرح آمایش و ساماندهی باشگاه‌های ورزشی همدان هم‌اینک در حال انجام است و بر این اساس از تمامی باشگاه‌داران خواسته‌شده است تا نسبت به تکمیل و ارائه برگه خود اظهاری به دستگاه ورزش اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانشیر افزود: هرگونه درجه‌بندی باشگاه‌ها مستلزم همکاری این مجموعه است تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن به جمع‌بندی لازم دست‌یابیم.

بازار داغ شهریه‌های نامتعارف در باشگاه‌های ورزشی همدان باشگاه‌های ورزشی همدان مجاز به بازگشایی نیستند

وی خاطرنشان کرد: هم‌اینک ۳۸۰ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان همدان فعالیت دارند و تعیین شهریه بر اساس شاخص‌های موجود خواسته آنان است.

مدیر کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: در تعیین نرخ باشگاه‌ها به‌طورقطع منطقه شمال و جنوب شهر، مقدار اجاره‌بهای پرداختی و امکاناتی که به ورزشکاران ارائه می‌شود موردتوجه است.

وی با تأکید بر توجه به وضعیت مالی ورزشکاران گفت: در کمیته نرخ‌گذاری نماینده حقوق شهروندی از حقوق مصرف‌کننده حمایت می‌کند و در تعیین شهریه منافع مردم نیز در نظر گرفته خواهد شد.

جهانشیر با اشاره به وضعیت شیوع کرونا گفت: باشگاه‌های ورزشی یکی از کانون‌های اصلی انتشار کرونا هستند اما باید قبول کنیم که برای داشتن جامعه سالم به ورزش کردن هم نیاز است و باید با رعایت تمامی جوانب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ورزش کنیم.

وی یادآور شد: بر این اساس نمی‌توانیم تمام فعالیت‌ها را تعطیل کنیم و شرح خدمات باشگاه‌ها باید با حداقل‌ها برای مبارزه با ویروس کرونا در نظر گرفته شود.

کد خبر 523926 برچسب‌ها وزارت ورزش و امور جوانان استان همدان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و امور جوانان استان همدان كرونا در ايران باشگاه های ورزشی همدان باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان همدان تا اواسط هفته بارانی است

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از فردا تا اواخر روز سه‌شنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی در نقاط‌ مختلف استان خواهیم بود. - اخبار استانها -

محمدحسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش باران، رگبار و رعد و برق را در مناطق مختلف استان خواهیم داشت، اظهار داشت: برای روز سه‌شنبه هم  بارش‌های پراکنده و خفیف را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این هفته بارش‌های نسبتا موثری را خواهیم داشت، تصریح کرد: در برخی ساعات هم وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از نیمه دوم هفته کاهش نسبی دما را خواهیم داشت، عنوان کرد: برای صبح چهارشنبه کمینه دما در برخی شهرستان‌ها به یک درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

باقری شکیب به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت فامنین با حداکثر دمای 24 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و اسدآباد با حداقل دمای 3 درجه سانتی‌گراد، خنکترین نقطه استان ثبت و گزارش شده است.

وی درباره وضعیت دمای شهرستان همدان در شبانه روز گذشته نیز اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته دمای هوای همدان بین 20 و 4 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان به پیش‌بینی بلندمدت هواشناسی برای اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی، مقدار بارندگی در این ماه در حد نرمال خواهد بود، اما باید توجه داشت که پیش‌بینی‌های فصلی در بهترین حالت 60 تا 70 درصد احتمال وقوع دارد و تاکید هواشناسی بر پیش‌بینی‌های کوتاه مدت است.

انتهای پیام/743/

دیگر خبرها

  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • اعلام جایگاه دانشگاه تهران بر اساس ویرایش ۲۰۲۴ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس
  • تعیین وزارت دفاع به‌عنوان مرجع ارزش‌گذاری سلاح در قانون مجازات قاچاق اسلحه توسط مجلس
  • مجازات قاچاق سلاح گرم و سرد جنگی تعیین شد
  • مجازات قاچاق سلاح گرم یا سرد جنگی تعیین شد
  • شهید «شمسی پور» شهید شاخص ورزشی کشور 
  • ­برادران بسکتبالیست آمریکایی­ و درگیری با قتل و شرطبندی
  • آسمان همدان تا اواسط هفته بارانی است