Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی روز یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان مرکزی در اراک اظهار کرد: هیچ ایرانی باغیرتی در ایران اسلامی مجاهدت‌های و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را هیچ گاه از یاد نمی‌برد.

وی ادامه داد: ارزش‌های دوران دفاع مقدس نباید به ورطه فراموشی سپرده شود، بلکه باید از آن صیانت و حراست کرد و دلیل نام‌گذاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این خصوص انتخاب هوشمندانه‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی گفت: با وجود اینکه هشت سال دوران دفاع مقدس به پایان رسیده است، اما همچنان دفاع ادامه دارد؛ چراکه دفاع یک امر مستمر و همیشگی است و به‌همین دلیل است که هر سال یاد و خاطره انسان‌هایی که با شرافت کامل بزرگ‌ترین هستی خود را برای سربلندی و اعتقادات این مرز و بوم نثار کردند را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه در ادبیات امنیتی جهان عنصری با عنوان بازدارندگی مطرح است، عنوان کرد: امروز عنصر بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به برکت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خون شهدا، رهبری مقام معظم رهبری به‌گونه‌ای است که هیچ‌کسی به خود اجازه تعرض به کشور را نمی‌دهد و دستیابی به این مهم دستاورد کمی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: هر زمان در هر حوزه‌ای ضعیف عمل کنیم، دشمنان طمع می‌کنند؛ بنابراین بهترین عنصر بازدارندگی تقویت ارکان نظام و ارکان جمهوری اسلامی است.

به گفته اکرمی، امروز به همت سرداران رشید در زمینه نظامی، ارتشیان و نیروهای مسلح دستاوردهای خوبی در کشور بهدست آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه دفاع مقدس در حوزه اقتصاد و اجتماع خوب تعریف نشده است، تاکید کرد: در حوزه اقتصاد و اجتماع باید قوی شویم و عنصر بازدارندگی داشته باشیم و نباید اقتصاد ما این قدر آسیب پذیر باشد.

به گفته اکرمی، بزرگداشت دفاع مقدس یعنی تقویت بنیان‌های اصلی جمهوری اسلامی و کارکردی که همچنان جمهوری اسلامی در قله‌ی سرافرازی قرار بگیرد و رفتار و اقداماتی که امید را در جمهوری اسلامی افزایش بدهد.

وی گفت: نباید اجازه دهیم دفاع مقدس تحریف شود بلکه باید ارزش‌های دفاع مقدس باید به نسل حاضر منتقل و برای آن‌ها تببین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عنوان کرد: فرمانداران ستاد شهرستانی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با دبیری فرماندهان نواحی سپاه تشکیل بدهند و مدیران کل کارهای کمیته خود را در جلسات دنبال کنند و کار برای دفاع مقدس به‌صورت اداری پیش نمی‌رود، بلکه باید دلی باشد و برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنیم.

اکرمی در خصوص برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: به‌دلیل شیوع کرونا برنامه‌ها با رویکرد غیرحضوری در فضای مجازی و با جذابیت‌های خاص دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 4954265

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی ستاد هفته دفاع مقدس ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان آتش سوزی استانداری سمنان ایلام بیرجند مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه یاسوج جمهوری اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت ها به نفع ایران تمام شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در مراسم ویژه ارژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در صحنه حاضر است و جزو ارتش‌های برجسته دنیا محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران صیانت بزرگی برای کشور درست کرده است و دشمن حساب خاصی بر روی قدرت این نیروی مقدر باز کرده است، خاطرنشان کرد: ارتش ایران در دنیا به یک ارتش آرمانی تبدیل شده و تمام عناصر آرمانی شدن یک ارتش در ارتش ایران مشهود می‌شود.

امام جمعه اردبیل دستیابی ارتش ایران به تکنولوژی‌های برتر نظامی را یادآور شد و بیان کرد: این حجم از توانایی و استقلال برای ارتش کشور ما یک موهبت الهی است و دیگر نیازی به مستشاران خارجی برای مدیریت ارتش نداریم.

عاملی وجود فرمانده کل قوا را به عنوان یک شخصیت کامل و بینظیر در راس ارتش ایران ستودنی عنوان کرد و گفت: امروز پادگان های ما به یک مدرسه و محل معنویت تبدیل شده و همه این نعمات را مدیون رهبری و درایت ایشان در اداره مدبرانه کشور هستیم.

وی حضور ارتش در صحنه‌های بین‌المللی را خار چشم دشمنان دانست و افزود: حضور ارتش در آب های بین المللی، دستیابی به تجهیزات مدرن و پیشرفته نظامی، صیانت ملی و منطقه ای و ... امروز ارتش ایران را به یک ارتش مقتدر و کامل در دنیا تبدیل کرده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ارتش در دوران پیروزی انقلاب اسلامی خدمات گسترده ای را به نظام کرد و در مقابل نظام نیز به ارتش بها و هویت داد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس که ما درگیر یک جنگ جهانی در مقیاس کوچک بودیم رشادت های ارتش، سپاه و نیروهای مسلح سبب شد تا قطعنامه سازمان ملل در نهایت به نفع ایران صادر شود.

عاملی حماسه آفرینی و ایثار ارتش را در همه عرصه ها ستودنی دانست و بیان کرد: ما در مقابل این همه توان و اقتدار خاضعیم و باید قدر این ارتش پرهیبت و هیمنه را بدانیم و برای داشتن آن شاکر باشیم.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران