Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، هنوز اطلاعات بیشتر درباره این حادثه مرگبار در مینیاپلیس منتشر نشده است؛ شهری که از حدود یک ماه پیش به دلیل کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست زیر فشار زانوی یک افسر پلیس سفیدپوست دستخوش اعتراض‌های خشن و آشوب‌های سراسری بوده است. گفته می‌شود حادثه تیراندازی منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر در فاصله پنج کیلومتری محل مرگ فلوید رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود حال زخمی‌های این ماجرا وخیم نیست.

منطقه‌ای که حادثه در آن اتفاق افتاده پر از کافه و رستوران است و حدود سه هفته از بازگشایی فروشگاه‌ها و مراکز تجاری این منطقه پس از قرنطینه کرونا می‌گذرد. تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده مربوط به لحظه‌های پس از تیراندازی است و بیشتر آنها لکه‌های خون روی زمین و دیوارها را نشان می‌دهد. در یک ویدئوی زنده هم صدای جیغ و فریاد مردم به گوش می‌رسد اما ظاهرا تیراندازی به پایان رسیده است. پلیس مینیاپلیس فعلا از ارائه اطلاعات بیشتر درباره هویت قاتل یا قاتلان یا سرنوشت آنها خودداری کرده است.

کد خبر 523953 برچسب‌ها آمریکا حوادث جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا حوادث جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند

دیگر خبرها

  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت