Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نژاد گفت: اقامتگاه بوم‌گردی «قاجاریه» در روستای تاریخی «قوام‌آباد» از توابع شهرستان پاسارگاد با ظرفیت اقامتی ۴۵ به مرحله بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید موئد محسن‌نژاد»، امروز (یکشنبه 1 تیر) از بهره‌برداری از یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان پاسارگاد خبر داد و به خبرنگاران گفت: اقامتگاه بوم‌گردی «قاجاریه» در روستای تاریخی «قوام‌آباد» از توابع شهرستان پاسارگاد به مرحله بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس افزود: این اقامتگاه بومگردی که از ظرفیت اقامتی 45 نفری برخوردار است با 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: مساحت اقامتگاه مورد نظر بیش از 6 هزار متر مربع است و زیر بنای 700 متر مربعی دارد.

محسن نژاد با اشاره به نقش مطلوب ایجاد اقامتگاه های بومگردی در مناطق روستایی بیان کرد: ایجاد این اقامتگاه موجب تقویت و توسعه گردشگری در این منطقه روستایی می شود و اشتغال زایی برای جوامع محلی را در پی دارد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی مراکز اقامتی در مناطق روستایی، امکان اسکان و اقامت بیشتر گردشگران فراهم می شود و فرصتی برای آشنایی بیشتر با گردشگری محلی و داشته های بومی یک منطقه ایجاد خواهد شد.

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقامتگاه بومگردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس اشتغالزایی شیراز بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی