Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@23:24:43 GMT

فرصت ۱۰ روزه بارسلونا برای جذب ستاره یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۴۶۱۷

فرصت ۱۰ روزه بارسلونا برای جذب ستاره یوونتوس

به گزارش فارس، نشریه «اسپورت» کاتالونیا خبر داد در چند هفته گذشته باشگاه های یوونتوس و بارسلونا برای انتقال میرالم پیانیچ مذاکرات زیادی انجام دادند  ولی هنوز به نتیجه نرسیدند.

بارسلونا تا 10 روز آینده باید تکلیف جذب پیانیچ را مشخص کند چون در ابتدای ماه جولای بودجه فصل جدید اعلام می شود. در چند هفته گذشته مذاکرات خوب پیش نرفته چون یوونتوس بازیکنی از بارسلونا انتخاب نکرده تا این جابه جایی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانکونری در گام اول خواست آرتور ملو هافبک بارسلونا را به جای پیانیچ به تورین بیاورد ولی مخالفت بازیکن برزیلی برای آمدن به ایتالیا باعث شد تا همه چیز خراب شود و این انتقال قطعی شود.

بانوی پیر در گام دوم به دنبال جذب نلسون سمدو، مدافع پرتغالی یوونتوس بود ولی در آخرین لحظات از جذب این بازیکن منصرف شد. اکنون پیش روی بارسلونا تنها 10 روز باقی مانده تا تکلیف جذب پیانیچ را مشخص کند  چون باشگاه ایتالیایی بعد از 10 روز پرونده بازیکنان فصل آینده اش را مشخص می کند.

پیانیچ در سال 2016 از رم به یوونتوس آمد. بازیکن مسلمان بیانکونری در مدت 3 فصل برای تیمش 107 بازی انجام داد و 15 گل به ثمر رساند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تاجیکستان یکی از شگفتی‌سازان جام‌ملت‌های آسیا بود و البته که همه می‌دانند وحدت هنانوف آنجا یک بازیکن کلیدی به شمار می‌آمد. حقیقت آن است که هنانوف کیفیت بدی ندارد و نسبت به آن، خیلی کم در پرسپولیس بازی می‌کند. حالا گاهی کادرفنی به این بازیکن اعتقاد نداشته و گاهی هم مثل حالا جایی در ترکیب برای این بازیکن باقی نمانده است.

به هر جهت بعد از اتفاقاتی که در مسابقه با نفت آبادان رخ داد و شادی عجیب دانیال اسماعیلی‌فر، کمیته انضباطی او را یک جلسه در لیگ محروم کرده و به این ترتیب مدافع راست پرسپولیس بازی حساس با سپاهان را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود در این مسابقه هنانوف جای او بازی کند و این، می‌تواند یک فرصت تاریخی برای وحدت باشد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. آیا او موفق خواهد شد؟

کد خبر 846586 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود