Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار گفت: شناسایی، جذب و پرورش هنرمندان متعهد به توسعه هنر دینی و ارزشی از برنامه های اصلی حوزه هنری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالرضا خضری ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار که همزمان با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی وروز تبلیغ واطلاع رسانی دینی انجام گرفت، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به رسالت های تعریف شده این دو نهاد انقلابی اظهار کرد: تبادل نظر و همکاری دوجانبه در زمینه هنر دینی و انقلابی فی مابین، می تواند زمینه اعتلای هنر متعهد در شهرستان را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حوزه هنری به عنوان بازوی هنری سازمان تبلیغات اسلامی در طول 4 دهه گذشته توانسته است در جهت تبیین هنر ارزشی و انقلابی گام های اساسی را بردارد که تحقق این موضوع در کنار تلاش های صورت گرفته توسط هنرمندان و همکاران  حوزه هنری در گرو حمایت های همیشگی سازمان تبلیغات اسلامی از توسعه هنر دینی و انقلابی بوده است.

رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار تصریح کرد: تقویت همکاری های فی مابین از اولویت های برنامه ای حوزه هنری بیجار است و امیدواریم با برگزاری نشستهای کارشناسی در خصوص برنامه های مد نظر در تحقق اهداف پیش بینی شده گام های اساسی در شهرستان بیجار برداشته شود.

خضری ضمن تشکر از همکاری  سازمان تبلیغات اسلامی با حوزه هنری  افزود: باید از فرصت های موجود و تمامی ظرفیت های این شهرستان برای توسعه  برنامه های  هنری و فرهنگی در این شهرستان استفاده شود.

وی افزود: شناسایی، جذب و پرورش هنرمندان متعهد به توسعه هنر دینی و ارزشی از برنامه های اصلی حوزه هنری است و با توجه به استعدادهای شگرف هنری در شهرستان و با برنامه ریزی های صورت گرفته  تلاش می گردد تا ضمن  ارتقای سطح هنر و فرهنگ شهرستان، زمینه مشارکت بیشتر هنرمندان جوان و تشویق آنان برای حضور در عرصه هنر دینی و انقلابی را مهیا کنیم.

وی با دعوت از هنرمندان و صاحب نظران هنر دینی جهت مشارکت در تولید آثار هنری در زمینه های مختلف گفت: برنامه های مدونی برای رسیدن به نقطه ایده آل در تولید و برگزاری برنامه های هنری و فرهنگی در شهرستان پیش بینی گردیده است که ان شاء ا... با همکاری و مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و ایفای نقش مؤثر هنرمندان در این برنامه ها شاهد ارتقای شاخص های هنری و فرهنگی شهرستان خواهیم بود.

خضری به برنامه های زیر ساختی حوزه هنری در شهرستان بیجار هم اشاره کرد و گفت: تبدیل سینما آزادی بیجار به یک پردیس سه سالنه که در حال انجام است از جمله این برنامه ها است و امیدواریم با حمایت مسئولین شهرستان بتوانیم در خصوص رفع مشکلات زیر ساختی هنر و فرهنگ شهرستان در دیگر بخش ها نیز کارهای اساسی را به انجام رسانیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: هنر شناسایی هنرمندان توسعه هنر شناسایی هنرمندان توسعه سازمان تبلیغات اسلامی توسعه هنر دینی شهرستان بیجار هنر دینی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری