Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آغاز فعالیت مجدد سالنهای سینما و تئاتر منوط به ثبت‌نام مسوولان هر واحد در "سامانه سلامت" و دریافت کد رهگیری است.

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا محمدی معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز یکم تیر  به مدیران آن گروه از سالنهای نمایش پردیسهای سینمایی مشهد که تا آخر وقت اداری دیروز ۳۱ خرداد در "سامانه سلامت" ثبت‌نام، کد رهگیری دریافت و به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرده بودند اجازه بازگشایی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به منظور تاکید بر رعایت موازین بهداشتی نشستی آموزشی با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیران و کارکنان سالنهای سینما و تئاتر برگزار و مفاد پروتکل های بهداشتی برای آنها تشریح شده است.

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در صورتی که هر یک از صاحبان سالنهای تئاتر و سینما، پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند بر اساس ضوابط و قوانین ابلاغی مورد برخورد واقع خواهند شد.

محمدی بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مدیران سالنهای سینما و تئاتر بطور موکد توصیه شده کار فروش بلیت را از طریق اینترنت انجام دهند.

او تصریح کرد: پروتکل بهداشتی لازم‌الاجرا برای سالنهای سینما و تئاتر شامل ۱۶ بند بطور کتبی به صاحبان این مکانهای فرهنگی ابلاغ شده و همه آنها ملزم به رعایت تمام مفاد دستورالعمل های بهداشتی پس از بازگشایی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سامانه سلامت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این جشنواره آموزش‌های سلامت محور مربوط به سند تحول بنیادین و ساعت زیستی و بدنی با کمک دیگر سازمان‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت پسماند شهری، محیط زیست، منابع طبیعی و پلیس راهور به دانش آموزان ارائه  و ارسال آثار فراخوان شد.

دکتر حاجی زاده افزود: در مجموع ۱۵ هزار اثر دانش‌آموزی به اداره سلامت و تندرستی استان ارسال که از این تعداد ۲۰ اثر حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری شد.

مراسم تجلیل از صاحبان  این آثار  امروز برگزار شد.

 اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نام دارد.

دیگر خبرها

  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد