Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «اریک ترامپ» پسر رئیس‌جمهور آمریکا معترضان به نژادپرستی در این کشور را حیواناتی خطاب کرد که در حال گرفتن شهرها هستند.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، پسر ترامپ شنبه شب در مراسم کمپین انتخاباتی پدرش گفت، هیچ خانواده‌ای به‌جز خانواده ترامپ برای مردم تلاش نمی‌کند و اعضای این خانواده «اصول اخلاقی کشور را حفظ خواهند کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک ترامپ گفت: «زیرا هنگامی که مزخرفات تلویزیون را می‌بینید، هنگامی که می‌بینید این حیوانات علناً در حال گرفتن شهرهایمان هستند و کلیساها را می‌سوزانند، این آمریکا نیست».

وی افزود، «این‌ها نماینده بخش کوچکی از جامعه هستند» و آمریکایی‌ها از چنین رفتارهایی حمایت نمی‌کنند.

اعتراضات به بی‌رحمی‌های پلیس آمریکا و نژاد‌پرستی سازمان‌یافته در این کشور بعد از کشته شدن «جورج فلوید» یک سیاهپوست آمریکایی آفریقایی تبار توسط پلیس شهر «مینیاپولیس» آغاز شده و در هفته‌های اخیر نیز شدت گرفتند.

بعد از اینکه دونالد ترامپ از گارد ملی در آمریکا خواست تا به منظور سرکوب ناآرامی‌های به وجود آمده در واشنگتن دی.سی در اعتراض به قتل جورج فلوید و نژاد پرستی وارد عمل شوند، «موریل بوزر»، شهردار دموکرات این شهر و ترامپ بر سر به کار‌گیری زور به نزاع پرداختند.

ترامپ در واکنش به تظاهرات گسترده روز جمعه در یکی از شهرهای آمریکا در حساب توئیتری خود تهدید کرد: «معترضان، آنارشیست‌ها، آشوبگران و غارتگران که در حال حرکت به سوی اوکلاهما هستند لطفا درک کنید، با شما همانند نیویورک، سیاتل یا مینیاپولیس رفتار نخواهد شد، صحنه بسیار متفاوت خواهد بود».

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بایدن: متشکریم

در پی تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل در کنگره آمریکا، وزیر جنگ این رژیم یوآو گالانت امروز یکشنبه از حمایت «تزلزل ناپذیر» رئیس‌جمهور جو بایدن از تل‌آویو تشکر کرد.

به گزارش فارس، «در حالی که اسرائیل با تهدید‌هایی در هفت جبهه از جمله ایران مواجه است، ایالات متحده آمریکا در کنار اسرائیل ایستاد». این بخشی از پیام تشکر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به جو بایدن است که در کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل منتشر شد.

وی تنها چند ساعت پس از آنکه رئیس‌دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه گفت که موضع واشنگتن درباره گزینه حمله تل‌آویو به رفح فریبکارانه است و مردم فلسطین در دام تقسیم نقش‌ها میان آمریکا و اسرائیل نمی‌افتند، این اظهارات را به زبان آورد تا مهر تاییدی بر اظهارات هنیه بگذارد. گالانت به صراحت گفت که بابت «حمایت تزلزل‌ناپذیر بایدن» از اسرائیل تشکر می‌کند.

مجلس نمایندگان ایالات متحده، شنبه یکم اردیبهشت با حمایت گسترده هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه با طرح کمک نظامی ۲۶.۴ میلیارد دلاری برای اسرائیل موافقت کرد.

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل بنیامین نتانیاهو این اقدام را نشانگر حمایت قوی هر دو حزب اصلی آمریکا از اسرائیل دانست. وزیر خارجه این رژیم یسرائیل کاتز نیز این اقدام را پیامی قوی برای دشمنان اسرائیل دانست و گفت که تصویب این طرح موید «روابط نزدیک و مشارکت راهبردی اسرائیل و آمریکا» است.

انتشار خبر تصویب طرح کمک نظامی میلیارد دلاری آمریکا به رژیم اسرائیلی در کنار علنی شدن قصد ایالات متحده برای تحریم یک گردان از ارتش رژیم صهیونیستی «به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری»، مواضع فریبکارانه واشنگتن در قبال فلسطین را بیش از پیش روشن می‌کند.

وبگاه «آکسیوس» به نقل از سه منبع آمریکایی آگاه گزارش کرده که وزیر خارجه ایالات متحده آنتونی بلینکن ظرف چند روز آینده، تحریم‌هایی را علیه گردان «نیتسح یهودای» اعلام می‌کند تا تنها این گردان از ارتش رژیم اشغالگر از دریافت هرگونه کمک نظامی یا آموزش نظامی ایالات متحده منع شود.

دیگر خبرها

  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • کلید ۹۵ میلیارد دلاری برای دو جنگ؟
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • وزیر جنگ اسرائیل خطاب به بایدن: متشکریم
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها با این کار فقط جنگ را طولانی می‌کنید