Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن پورسید عصر یکشنبه به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب ( اول تا هفتم تیرماه ) در گفت و گو با ایرنا  بدون شاره به اعتبار مورد نیاز ، افزود: هم اکنون آب شرب مردم  این شهر به صورت بهداشتی از طریق ۱۹۰ کیلومتر شبکه انتقال و توزیع ، تامین می شود.

وی با بیان اینکه آب شرب مردم از طریق ۱۴ حلقه چاه تأمین می‌شود، اضافه کرد: روزانه ۱۱ هزار مترمکعب آب استحصال و توزیع می شود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آبفا ابرکوه با اشاره به شیوع ویروس کرونا تاکیدکرد: خط قرمز این مدیریت ، تامین و توزیع آب شرب  ، سلامت و بهداشتی بودن این ماده حیاتی است ، تصریح کرد: دراین راستا به صورت  شبانه روزی با هدف بهبود کیفیت آب مصرفی مردم، مخازن آب کوثر و غدیر با دستگاه الکترولیز نمک طعام ضد عفونی  می شود.

پورسید ادامه داد: اجرای این طرح بهداشتی با نظارت کامل کارشناسان شبکه بهداشت و توسط این مدیریت انجام می شود.  

وی با اشاره به اینکه ذخیره آب شرب شهر ابرکوه وضعیت مطلوبی دارد ، اضافه کرد: حجم ذخیره آن توسط چهار مخزن مجموعا به گنجایش ۲۰ هزار مترمکعب است.

پورسید خاطرنشان کرد: از هفته صرف جویی مصرف آب پارسال تاکنون حدود سه میلیون مترمکعب آب استحصال و توزیع شد.

مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه بیان کرد: دریکسال گذشته برای تامین آب شرب مردم ۸۰۰ متر خط انتقال در طرح توسعه قرار گرفت و برای اجرای این طرح چهار میلیارد ریال هزینه شده است .

 پورسید ، ۸۵۰ متر توسعه اصلاح شبکه آب شرب سطح شهر برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی مردم ، ۲هزار و ۷۶۰ مورد آزمایش کلرسنجی ، سه هزار و ۲۵۰ مورد آزمایش باکتریولوژی بر روی ۵۵۰ نمونه و اجرای برنامه ایمنی آب با پیشرفت ۷۰ درصد را برخی از فعالیت  این اداره ذکر کرد.

آب شرب  حدود ۱۴ هزار مشترک آبفا ابرکوه از ۱۴ حلقه چاه ، ۱۰۱ کیلومتر خط انتقال و ۱۹۵ کیلومتر شبکه توزیع تامین می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها آب و فاضلاب ابرکوه مرمت بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب ابرکوه مرمت بهداشت و سلامت آب و فاضلاب ابرکوه مرمت بهداشت و سلامت آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان