Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سروان مهدی کیاشمشکی رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب اظهار داشت: سی ام خردادماه جاری ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب حین گشت‌زنی به یک موتورسوار که در حال قاپیدن کیف زنی بود، برخورد کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران کلانتری برای دستگیری کیف قاپ وارد عمل شدند، گفت: در یک عملیات ضربتی، موتورسیکلت متوقف و راکب آن دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب تصریح کرد: این زن که بر اثر مقاومت با کیف قاپ به زمین برخورد کرده و مصدوم شده بود سریعا به بیمارستان انتقال یافت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی به ۵۰ فقره سرقت دیگر اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که وی با استفاده از پلاک تقلبی در سطح شهر تردد و با انتخاب سوژه‌ها از آنان سرقت می‌کرده است.

رئیس کلانتری ۲۰۹ غرب تهران اضافه کرد: تا کنون ۶ تن از مال باختگان شناسایی و متهم برای کشف جرم با دستور قضایی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت؛ شهروندانی که در یک ماه اخیر به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند می‌تواند برای پیگیری شکایتشان به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

انهدام باند سارقان در عملیات کارآگاهان پلیس شرق استان تهران دستگیری کیف قاپ محله خزانه با ۲۸ فقره کیف قاپی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کیف قاپی کیف قاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، ۵ نفر که اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ کرده و متواری شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان‌مهر اظهار کرد: اواسط اسفند سال گذشته در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از یک شهروند شاهین شهری توسط چند فرد مسلح ناشناس و فرار آن‌ها از محل، دستگیری متهمان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سارقان که پنج نفر بودند در ساعات پایانی شب به‌وسیله یک دستگاه وانت مسروقه از شهر اصفهان با ورود به شاهین شهر قصد سرقت منزل یکی از شهروندان را داشتند که با حضور صاحب‌خانه و دیگر همسایگان مجبور به فرار از محل شده بودند و در مسیر پس از برخورد خودرو به جدول، با تهدید کلت کمری خودروی پژو ۲۰۶ خانمی جوان را سرقت می‌کنند و متواری می‌شوند.

وی افزود: در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از چند روز تلاش بی‌وقفه با اقدامات تخصصی خود مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و صبح امروز پس از هماهنگی‌های قضائی با کمک تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در عملیاتی ضربتی هر پنج نفر سارق را دستگیر و خودروی سرقت شده را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی و استرداد خودروی مسروقه به مالباخته گفت: مجرمان و سارقان مطمئن باشند از چشمان تیزبین پلیس پنهان نمی‌مانند و در سریع‌ترین زمان دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

کد خبر 739477

دیگر خبرها

  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران
  • دستگیری سارق سابقه دار غیر بومی و کشف ۳ خودروی سرقتی