Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه با پرواز غیر چارتر راهی اهواز خواهند شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه برای دیدار با فولاد خوزستان راهی اهواز خواهد شد و آبی پوشان با پرواز معمولی راهی این شهر خواهند شد.

طبق برنامه استقلالی‌ها ساعت ۱۶:۳۰ روز سه شنبه تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد اما شرایط برای پرواز چارتر آبی پوشان در پرواز به اهواز مهیا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آبی پوشان هماهنگی پرواز چارتر برای برگشت به تهران را انجام داده‌اند و بلافاصله بعد از مسابقه با فولاد، شبانه به تهران بر می‌گردند.

دیدار تیم های فولاد و استقلال چهارشنبه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال اعضای تیم فوتبال استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی اراک؛ احضار ۲ استقلالی به کمیته های اخلاق و انضباطی

 دو بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه با آلومینیوم اراک و اقدام غیرحرفه‌ای و خارج از وظایف قانونی یک بازیکن به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

دیدار آلومینیوم اراک - استقلال در چارچوب هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه در اراک برگزار شد و به برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • حواشی اراک؛ احضار ۲ استقلالی به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • اتفاق عجیب در اراک؛ کاروان استقلال با پرواز به تهران برگشت، سرپرست تیم با ماشین!
  • تیم ملی آب‌های آرام راهی ژاپن شد