Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرشماره ارسال پیامک موسسه اعتباری کوثر تغییر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ با توجه به پروژه ادغام بانک ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، منبعد ارسال پیامک اطلاع رسانی مشتریان به جای سرشماره (فعلی) 10002477 از سرشماره 6715014005 بانک سپه صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، مرکز ارتباط با مشتریان کوثر با شماره 42830 – 021 پاسخگوی سوالات مشتریان عزیز در این خصوص می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موسسه اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی

تین نیوز

کاربران شبکه های اجتماعی از شایعاتی که در مورد تبعات عدم پرداخت جریمه های راهنمایی و رانندگی منتشر شده ابراز نگرانی کردند.

به گزارش تین نیوز، این کاربران با اشاره به ارسال پیامک خلافی برای رانندگان برابر ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگان،  عنوان کردند: پیش از این برداشت این بود که راهنمایی و رانندگی با ارسال این پیامک سعی می کند رانندگان را از تعداد و مقدار جریمه های خلافی مطلع و آگاه سازد.

آنان افزودند: برای رانندگان انواع قبض جریمه در طول سال صادر می شود که ممکن است نوعی از قبض جریمه باشد که در صورت تاخیر در پرداخت آن، مبلغ جریمه مذکور دو برابر نشود.

آنان با برشمردن انواع قبض های جریمه شامل قبض جریمه تسلیمی، قبض جریمه دو برگی، قبض جریمه الصاقی، قبض جریمه خودداری و قبض جریمه دوربینی، عنوان کردند: شایعه شده در سال جاری با ارسال این پیامک، راهنمایی و رانندگی دنبال تصویب طرح و قانونی است که از تاریخ ارسال این پیامک ها به صاحب خودرو و اطلاع رسانی در مورد تعداد تخلفات و مبلغ کل جریمه، در صورت بی اعتنایی راننده نسبت به پرداخت در زمان معین و قانونی (دو ماه) ، همه این جریمه ها شامل جریمه پرداخت نکردن شوند که به معنی  دو برابر شدن مبلغ همه این جریمه ها خواهد بود.

این اظهارات در حالی بیان می شود که از صحت و سقم آن اطلاعی در دست نیست اما پیش از این و در اسفند ماه سال گذشته، رئیس پلیس راهور فراجا  در سخنانی که ایرنا منتشر کرد، گفته بود: عامل انسانی بیشترین علت را در بروز حوادث جاده ای دارد.

سردار سید تیمور حسینی با بیان این مطلب که سیاست های تنبیه و تشویق در کاهش آمار حوادث رانندگی اثر گذار است، ادامه داده بود: باید به گونه ای عمل شود که ارتکاب به جرم مقرون به صرفه نباشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی