Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@03:31:45 GMT

عکس ؛ گربه سیاه جدید سرخپوشان را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۶۲۶۴

عکس ؛ گربه سیاه جدید سرخپوشان را بشناسید

برایتون با گراهام پاتر مقابل آرسنال به پیروزی رسید تا این سرمربی به یک رکورد ویژه دست پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برایتون با گراهام پاتر از سری مسابقات هفته سی ام لیگ برتر انگلیس میزبان آرسنال بود و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه ۲-۱ از پیش رو بردارد تا تیره روزی های توپچی ها با سرمربی جدید شان یعنی میکل آرتتا نیز ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایتون اما با این پیروزی تا حدودی از منطقه سقوط فاصله گرفت تا به ادامه رقابت‌های لیگ برتر امیدوارتر باشد. با این وجود مسابقه دیروزرقم زننده چند رکورد فوق‌العاده برای برایتون و البته سرمربی این تیم یعنی گراهام پاتر بود:

برایتون تا پیش از بازی برابر آرسنال تنها تیم لیگ برتر انگلیس در سال ۲۰۲۰ بود که پیروزی به دست نیاورده بود.

گراهام پاتر سرمربی برایتون در هر ۳ بازی آخر خود برابر آرسنال، پیروز شده است.

برایتون برای اولین بار در تاریخ خود موفق می‌شود آرسنال را در یک فصل، رفت و برگشت شکست دهد.

گل موپای به آرسنال دیرهنگام ترن گل تاریخ برایتون در لیگ برتر انگلیس به شمار می‌رود.

جالب تر از همه اینکه گراهام پاتر با پیروزی تیمش در بازی امروز حالا در مقابل هر سه سرمربی اخیر آرسنال یعنی آرسن ونگر، اونای امری و حالا میکل آرتتا به پیروزی رسیده است

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گراهام پاتر آرسنال برایتون آرسنال برایتون گراهام پاتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو گراهام پاتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی آرسنال به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی راهی مرحله نیمه نهایی شود. 

شاگردان توماس توخل این هفته شاهد جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا بودند و پس از بیشتر از یک دهه نتوانستند از عنوان قهرمانی‌شان در این مسابقات دفاع کنند اما هنوز این فرصت را دارند که جام قهرمانی لیگ قهرمانان را با خود به خانه ببرند. 

کان در اولین گفتگوی رسمی‌اش با روزنامه بیلد پس از اخراج از بایرن گفت:« وقتی یکی از برترین رمبیان اروپا که تیمی پر از ستاره‌های دشوار در پاریس را به فینال لیگ قهرمانان رساند و با چلسی قهرمانی این مسابقات شد، مجبور است با مشکلات زیادی در مونیخ روبرو شود، مشخص است که شرایط به چه صورت است. 

لورکوزن فصل بسیار خوبی را در بوندسلیگا داشت و آنها روند پیروزی باورنکردنی را ثبت کردند. باید توجه داشت که تیم قهرمان بهترین عملکرد قرنش را به ثبت رساند. این تنها راه بیرون راندن بایرن از تاج و تخت قهرمانی بود. در اروپا شرایط متفاوت است و هنوز شانس هنوز در بین چهار تیم برتر وجود دارد. 

برای بازی برابر آرسنال هیجان دارم. هنوز هم هوادار بایرن هستم و همیشه هم همینطور خواهد بود. من دیگر کارها را به صورت روزانه پیگیری نمی‌کنم و تمرکزم روی مسائل دیگر است و بسیار سفر می‌کنم. اما هر زمان که ممکن باشد، بازی‌ها را تماشا خواهم کرد.»

دیگر خبرها

  • چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟ (زیرنویس فارسی)
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • بایرن 32 سهمیه جام باشگاه‌ها را تکمیل کرد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است