Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش صدای ایران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، بهروز رزمی روز 31 خردادماه در دیدار با مدیرکل استان عنوان کرد:‌ «توسعه اینترنت پرسرعت 3G و 4G در مناطق گردشگری و روستایی یکی از برنامه‌های این اداره‌کل در سطح استان است و در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او افزود: «در راستای تجهیز به اینترنت پرسرعت، منطقه نمونه گردشگری ازناو و مسیرهای گردشگری این منطقه شامل محور کلوردرام، اسالم‌ خلخال و ماجولان‌ ماسوله به اینترنت پرسرعت تجهیز شد.»
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل گفت:‌ «برنامه‌ریزی شده تا سایر مسیرها و مناطق گردشگری این شهرستان نیز شامل این طرح شوند تا گردشگران از این امکان، برای انعکاس تجربه سفر خود استفاده کنند.»
او با قدردانی از همکاری و مشارکت اداره‌کل استان در تجهیز این مناطق به اینترنت پرسرعت، گفت: «تداوم این مشارکت‌ها می‌تواند زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌های ارتباطاتی در مناطق گردشگری استان شود.»
توسعه زیرساخت‌های ارتباطاتی زمینه‌ساز رونق گردشگری مجازی می‌شود
نادر فلاحی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل نیز با اشاره به‌نقش توسعه زیرساخت‌های ارتباطاتی در صنعت گردشگری عنوان کرد:‌ «با توجه به نقش اینترنت و فضای مجازی در بخش گردشگری، با رایزنی و مشارکت این اداره‌کل، مسیرهای گردشگری خلخال به اینترنت پرسرعت مجهز شده است.»
او توسعه گردشگری الکترونیکی را از برنامه‌های مهم اداره‌کل استان برشمرد و گفت: «امیدواریم با تجهیز مناطق گردشگری به اینترنت پرسرعت گامی در راستای توسعه گردشگری مجازی در خلخال برداشته شده و در این حوزه اقدامات اساسی انجام شود.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران گردشگری اردبیل خلخال اینترنت اینترنت پرسرعت مناطق گردشگری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال