Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@13:47:54 GMT

تیراندازی به سمت خودروی نظامی در آبادان + جزییات

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۶۳۵۷

تیراندازی به سمت خودروی نظامی در آبادان + جزییات

به گزارش رکنا، یک منبع آگاه درگفتگو باخبرنگار رکنا در خوزستان ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: 3 بامداد پنجشنبه بیست و نهم ماه جاری، خودروی یک سازمان نظامی در منطقه کوی ولیعصر آبادان در حال حرکت بودند که یک موتور سوار همراه ترک نشین خود با سلاح وینچستر به سمت خودروی نظامی تیراندازی می کنند و باعث رعب و وحشت اهالی آن محله می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، نیروهای این سازمان نظامی پس از یک تعقیب و گریز دلهره آور راکبان موتور سیکلت را نقش بر زمین می کنند و هردوی آنها دستگیر و سلاح های این 2 متهم کشف شد.

علت تیراندازی این افراد به سمت خودروی نظامی نیز دردست بررسی است.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو دلار بورس کرونا رومینا اشرفی ریحانه عامری فاطمه برحی اخبار حوادث تیراندازی متهم تلگرام آبادان موتورسوار عکس ایران قاضی دختر رومانی زن فیلم پرونده قاضی منصوری کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور بوکان_ مهاباد ۴ مصدوم برجای گذاشت

رسول معروفی رئیس سازمان آتش‌نشانی بوکان گفت: به دنبال خبر سقوط یک خودرو به داخل رودخانه در محور بوکان_ مهاباد در روستای تازه قلعه، یک تیم از آتش نشانان ایستگاه یک این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه به علت برخورد یک دستگاه خودروی وانت با سمند و دنا بوده که پس از برخورو با یکدیگر خودروی وانت پیکان از جاده اصلی منحرف و به رودخانه پایین دست آن سقوط می‌کند.

به گفته معروفی، خوشبختانه با عکس العمل سریع حاضرتن هر ۳ سرنشین آن که یک مرد و زن به همراه کودک خود بودند از داخل خودرو بیرون کشیده شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • آسمانی صاف در اروند
  • اتفاقی نادر در مسابقات تیراندازی برزیل/ سلاح جدید فاطمه امینی دچار نقص شد
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • تاکسی‌های برقی کرمان موتور در خیابان های تهران
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد + جزییات
  • جوی آفتابی در اروند
  • رژیم صهیونیستی: ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد
  • پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • تصادف در محور بوکان_ مهاباد ۴ مصدوم برجای گذاشت