Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:53:32 GMT

حکایت نیمکت های خالی در پساکرونا!

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۶۶۱۸

حکایت نیمکت های خالی در پساکرونا!

در حالی قرار است از چند روز دیگر مسابقات فوتبال در ایران از سر گرفته شود که تکلیف سرمربیان چندین تیم لیگ برتری و لیگ دسته اولی مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه" سرانجام کشکمش‌ها قرار است از چهارشنبه با برگزاری دیدار معوقه فولاد خوزستان و استقلال، پرونده لیگ نوزدهم دوباره به جریان بیفتد؛ اما در اتفاقی جالب پس از وقفه‌ای حدودا 120 روزه، چند تیم هنوز تکلیف کادرفنی‌شان مشخص نیست و روشن نیست چه کسی در ادامه راه لیگ هدایت آنها را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع محدود به لیگ برتر هم نیست و در لیگ دسته اول نیز چند تیم در بلاتکلیفی قرار دارند و سرمربی را در کنار خود نمی‌بینند!

 

در ادامه تیم‌های بلاتکلیف لیگ برتری و لیگ دسته اولی که هنوز مشخص نیست قرار است در ادامه فصل چه کسی سکان هدایت آنها را برعهده بگیرد با هم بررسی می‌کنیم:

 

شاهین شهرداری بوشهر: بوشهری‌ها که کاندیدای نخست سقوط به لیگ دسته اول هم هستند پس از نتایجی درخشان با میشو کرستیچویچ، با بحران کرونا مواجه شدند و سیر کسب نتایج درخشان‌شان متوقف شد؛ اما حالا آنها برای شروع دوباره لیگ، در بلاتکلیفی هستند چرا که میشو از آمدن به ایران هراس دارد و مدیران شاهین هم معتقدند که می‌توانند صرفا با میشو به موفقیت برسند. قصه دنباله داری که هنوز به نتیجه نرسیده و برای همین، شاهین یکی از مهم‌ترین تیم های بلاتکلیف لیگ است!

 

 

 

 

ذوب آهن: ذوب آهن پیش از شیوع کرونا هم نتایج خوبی را نتوانست با تعویض سرمربی خود بگیرد و میودراگ رادولوویچ نتوانست به عنوان جانشین علیرضا منصوریان عملکرد رضایت بخشی را داشته باشد؛ هر چند عمر حضور او در ذوب آهن چندان هم طولانی نبود اما حالا این مربی مونته نگرویی، با بهانه های مختلف از بازگشت به ایران سر باز می‌زند تا تکلیف نیمکت یکی از دو نماینده استان اصفهان در لیگ نامشخص باشد! از چند چهره بومی مثل حسن استکی و محمد صلصالی مربیان فعلی ذوب آهن و البته چند چهره غیر بومی مثل محمدرضا مهاجری به عنوان جانشینان رادولوویچ نامبرده می‌شود اما در آستانه شروع دوباره لیگ، شرایط نیمکت ذوب آهن کاملا نامشخص است.

 

 

 

 

نود ارومیه: امروز هواداران فوتبال در آذربایجان غربی به یکباره شوکه شدند چرا که با خبر استعفای وحید بیاتلو سرمربی جوان نود ارومیه مواجه شدند؛ استعفایی که در آستانه شروع دوباره لیگ دسته اول می‌تواند دردسری زیادی را برای نودی‌ها ایجاد کند. هنوز دلیل استعفای بیاتلو کامل مشخص نیست اما به عنوان یکی از تیم های کاندیدای صعود به لیگ برتر، جدایی این سرمربی جوان می‌تواند ارومیه‌ای ها را از رویای خود دور کند و باید دید برای تحقق این رویا، مدیران باشگاه چه تدبیری در فاصله زمانی کوتاه تا شروع دوباره لیگ خواهند داشت؟

 

 

 

 

شهرداری (علم و ادب) تبریز: تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال آذربایجان که فصل جاری نتوانست اصلا شرایط خوبی را تجربه کند و از همان ابتدا در انتهای جدول لیگ دسته اول جای خوش کرد؛ آنها تغییرات متعددی در روی نیمکت خود داشتند اما ثمره‌ای نداشت و آخرین این تغییرات، حضور رضا صاحبی روی نیمکت‌شان بود. اما حضور صاحبی هم راه نجات شهرداری نبود تا با اختلاف بسیار نسبت به سایرین، فاصله چندان با سقوط به عنوان تیم نخست به لیگ دسته دوم را نداشته باشد. اوضاع بد شهرداری باعث شد تا عمر حضور صاحبی هم در این تیم چندان طولانی نشود و آنها حالا در آستانه شروع دوباره لیگ دسته اول، در بلاتکلیفی محض به سر می‌برند چرا که هیچ خبری از تبریز درباره سر و سامان گرفتن این تیم و مشخص شدن سکاندار هدایت این تیم به گوش نمی‌رسد. در این بین بهاءالدین پناهی نیز مدتی سرمربی شهرداری بود اما موفق به انجام کار خاصی نشد.

نود ارومیه شاهین شهرداری بوشهر دسته یک شهرداری تبریز ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نود ارومیه شاهین شهرداری بوشهر دسته یک شهرداری تبریز ذوب آهن اصفهان شروع دوباره لیگ لیگ دسته اول مشخص نیست ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران در حال پیگیری است و بازیکنان دعوت شده در تلاش برای نشان دادن خود به کادر فنی هستند. اما در روز هایی که موریسیو موتا پائز به دلیل حضور در تیم باشگاهی‌اش هنوز به ایران نیامده بود، پیمان اکبری نفر اول کادر فنی تیم ملی به شمار می‌آمد و بر عملکرد ملی پوشان نظارت داشت.

پیمان اکبری که تقریبا با اکثر این بازیکنان در مسابقات باشگاهی همکاری داشته، به خوبی از پس تمرینات بر آمد و اجازه نداده جای خالی و غیبت موریسیو موتا پائز احساس شود.

پیمان اکبری که پس از چندین سال دوباره به کادر فنی تیم ملی بازگشته است حالا امیدوار است این بار با پائز برزیلی فرانسوی دومین صعود به المپیک را تجربه کند. اکبری چندین سال دستیار کولاکوویچ در تیم ملی بوده است و تجربه خوبی در این زمینه دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • حکایت تاکسی برقی تهران !