Web Analytics Made Easy - Statcounter

wrestlingtv در گزارش خود به نقل از «نامیک علیِف» رییس فدراسیون کشتی آذربایجان و یکی از اعضای اداری اتحادیه جهانی کشتی، نوشته است که احتمال اینکه کشتی فرنگی دیگر در برنامه ورزش‌های المپیکی نباشد، وجود دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این اقدام در راستای ترویج کشتی ساحلی انجام خواهد گرفت.

این رسانه اضافه کرده است که کشتی فرنگی از رقابت‌های المپیک جوانان که قرار است در سال ۲۰۲۲ در داکار پایتخت سنگال برگزار شود، حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جای این رشته، کشتی ساحلی در برنامه رقابت‌ها گنجانده شده است.

نامیک در این خصوص گفته است: ظاهرا کشتی فرنگی از برنامه المپیک ۲۰۲۴ خارج شده است. ما سال‌ها به کشتی گیران خود اعلام کرده‌ایم که در رقابت‌های کشتی ساحلی شرکت کنند؛ سال گذشته ما در بازی‌های جهانی دو مدال به دست آوردیم. از حالا به بعد در جهات تقویت این رشته گام برمی‌داریم.

برچسب‌ها کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی پاریس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی پاریس کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی پاریس کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی در بیشکک پایتخت قرقیزستان، امروز بعد از امین کاویانی‌نژاد، علیرضا مهمدی نیز توانست سهمیه المپیک را کسب کرده و مسافر پاریس شود.

کاویانی‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر یک علی‌محمد ال‌عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله به مصاف «لی یو» از چین رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی برسد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف جالگاسبای بردی مرادوف از ازبکستان رفت و در نهایت ششمین سهمیه المپیک برای کشورمان به‌دست آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد/کدام ملی‌پوشان به پاریس می‌روند
  • کاویانی نژاد با عبور از دیوار چین به پاریس رسید
  • پخش زنده کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • شکست دوباره و شوکه کننده دیوید تیلور مقابل حریف گمنام آمریکایی و از دست دادن المپیک 2024 پاریس! / فیلم