Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندرانی گفت: دو هزار و ۵۰۰ واحد از رسته های شغلی آسیب دیده از ایام کرونا در گلستان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزارش شبستان از گرگان، «سعید مازندرانی» عصر امروز (یکشنبه یکم تیر) در کارگروه اقتصادی و اشتغال و سرمایه گذاری استان گلستان اظهار کرد: به منظور حفظ و صیانت از نیروی کار و اشتغال پایدار دولت برای حمایت از بنگاه های اقتصادی و کارفرمایان گلستانی آسیب دیده از کرونا مبالغ 547 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: این تسهیلات 12 درصد و با بازپرداخت دو ساله است که سه ماه تنفس نیز دارد و تاکنون بیش از 14 هزار کارگاه برای دریافت این تسهیلات در سامانه بارگزاری شده است.

 

مازندرانی بیان کرد: دو هزار و 500 واحد تاکنون به بانک ها معرفی شدند که 55 میلیارد تومان تسهیلات می توانند این واحدها و بنگاه های اقتصادی دریافت کنند.

 

وی افزود: درخواست داریم سایر کارفرمایانی که برای آنها پیامک به منظور دریافت تسهیلات  ارسال شده است  هرچه سریع تر نسبت به بارگزاری اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان متذکر شد: در مرحله دوم تسهیلات برای واحدهایی خویش فرما از جمله رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده است که این واحدها می توانند تا سقف 6 میلیون تومان از این تسهیلات بهره مند شوند.

 

مازندرانی ابراز داشت: در اسفند 6 هزار و 500 متقاضی برای دریافت حق بیمه بیکاری ایام کرونا در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد دو هزار و 500 نفر از حق بیمه بیکاری بهره مند شدند.

 

وی گفت: هنوز حق بیمه بیکاری فروردین و اسفند پرداخت نشده است و حق بیمه بیکاری برای فروردین و اسفند برای متقاضیان به صورت یک ماه کامل در نظر گرفته می شود.  

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه بیکاری کرونا تسهیلات کرونایی مازندرانی حق بیمه بیکاری برای دریافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر روبن آموریم به لندن برای مذاکره با وست هم / عکس

وست‌هم روبن آموریم را به عنوان سرمربی جدید در نظر گرفته است اما باید پاسخ مثبت او را دریافت کند. 

طرفداری | سرمربی اسپورتینگ لیسبون چند قدم تا حضور در لیگ برتر فاصله ندارد. 

به گزارش CNN پرتغال؛ روبن آموریم دوشنبه برای مذاکره با مدیران وست‌هم به لندن سفر کرد. آموریم در این سفر که توسط باشگاه انگلیسی با یک جت شخصی تدارک دیده شده، به همراه رائول کوستا، ایجنتش دیده شده است. ساعتی پیش اتلتیک گزارش داد چکش‌ها روبن آموریم را به عنوان گزینه نهایی برای فصل آینده انتخاب کرده‌اند. قرارداد دیوید مویس با وست‌هم تمدید نخواهد شد. لیورپول دیگر تیم علاقه‌مند به آموریم محسوب می‌شود اما علافه آن‌ها در این لحظه سرد شده است. 

تصویری که رسانه‌های پرتغالی از سفر آموریم منتشر کرده‌اند. اسکای پاسخی از وست‌هم برای این موضوع دریافت نکرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • سفر روبن آموریم به لندن برای مذاکره با وست هم / عکس
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟