Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر پرتغالی سیتیزن ها خاواهن قهرمانی در رقابت های اروپایی است.

طرفداری - برناردو سیلوا، وینگر پرتغالی باشگاه منچسترسیتی اذعان می کند که تهدید یوفا مبنی بر محرومیت این تیم از حضور در لیگ قهرمانان اروپا، تاثیری بر هدف سیتیزن ها برای قهرمانی در اروپا نخواهد داشت.

به گزارش میرور، منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی، از حضور در لیگ قهرمانان اروپا به مدت دو سال محروم شده است و درخواست تجدید نظر این تیم نیز در ماه جولای بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تصمیم یوفا فکر نمی کنیم

مطمئنا هر اتفاقی که در یوفا راجع به این موضوع رخ دهد، مسئله بسیار مهمی است. هیچکس نمی داند که چه اتفاقی خواهد افتاد، بنابراین ما فقط باید به چیزهایی فکر کنیم که تحت کنترل ما است. آنچه را که ما می توانیم کنترل کنیم این است که در این رقابت ها (لیگ قهرمانان اروپا) به بهترین شکل ممکن بازی کنیم. ما باید از تمام انرژی خود برای کسب لیگ قهرمانان اروپا استفاده کنیم. از نظر من همه بازیکنان در کنار باشگاه خواهند بود و امسال ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و نگران مسائل دیگر نخواهیم بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

اسامی چهار بازی آخر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

طرفداری | دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا این هفته برگزار می شود. یوفا از اسامی داوران هر چهار بازی این هفته رونمایی کرد.

داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی - رئال مادرید؛ دنیله اورساتو (داور) و پائولو والری (داور VAR) از ایتالیا  بایرن مونیخ - آرسنال؛ دنی ماکلی (داور) و کلی روپرتی (داور VAR) از هلند بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ایستوان کواتس (داور) از رومانی و مارکو فریتس (داور VAR) از آلمان  دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ اسلاوکو وینچیچ (داور) و نجک کایتازوویچ (داور VAR) از اسلوونی 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • توخل: چرا همه یادشان رفته با آرسنال بازی داریم!
  • غوغای آهنگ ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ضربات آزاد تماشایی و خلاقانه در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • محمدرضا عارف: تمام تلاش مسئولان باید این باشد که کشور در ورطه جنگ نیافتد