Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پیرمرد ۸۰ ساله‌ای اهل روستای چهارمحل بخش خورگام، همسر دوم و جوان خود را به بهانه وجین نکردن مزرعه‌ی عدس با سیخ داغ مورد ضرب و شتم قرار داده است.

ضرب و شتم با سیخ داغ

مرد کهنسال حدود ۸۰ ساله، همسر دوم و جوان خود را که ۲۲ سال سن داشته و دارای یک فرزند پسر است به بهانه وجین نکردن مزرعه عدس، مورد ضرب و شتم فجیع قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن خانواده که همسر دوم مرد کهنسال و دارای فرزند حدود ۵ ساله پسر است، پس از فرار از دست شوهر به همسایه‌ها، مردم و مغازه داران میدان اصلی چهارمحل پناه برد و طبق اظهارات شاهدان عینی، وی در حالی که شرایط جسمی مناسبی نداشت و رمقی برای تنفس و سرپا ماندن در جسم بی جانش باقی نمانده بود نقش بر زمین شد.

به همین دلیل همسایگان پس از مداوای اولیه با برقراری تماس تلفنی ۱۱۰ و اورژانس اجتماعی کمک درخواست کردند و زن جوان را برای درمان به بیمارستان رستم آباد انتقال دادند.

برحسب تصاویر و گواه شاهدان، اکثر اجزای بدن این زن، زخمی و کبودی سیخ داغ شده یا دستگاه پریموس کله پاچه پزی‌ها نمایان بود و از شدت جراحات، انگار چشمانش از کاسه بیرون زده بودند.

صادقی رئیس اداره بهزیستی رودبار در تشریح این حادثه می‌گوید: از لحظه‌ای که به اورژانس اجتماعی بهزیستی( تلفن ۱۲۳ ) تماس گرفتند پرسنل اورژانس به چهارمحل اعزام شدند.

پیرمرد ۸۰ ساله‌ دستگیر شد

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری مرد همسر آزار در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ضرب و جرح در یکی از روستا‌های بخش خورگام این شهرستان، ماموران انتظامی برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد که مردی ۸۳ ساله همسر ۲۸ ساله خود را به علت خوب کار نکردن در مزرعه و اختلافات خانوادگی به طرز فجیع با چوب دستی و سیخ داغ از ناحیه اعضای بدن مجروح کرده است.

سرهنگ میرفیضی ادامه داد: در هماهنگی با مقام قضایی ضارب دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی رودبار با اشاره به تلاش پلیس برای برقراری امنیت و آرامش جامعه، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو دلار بورس کرونا رومینا اشرفی ریحانه عامری فاطمه برحی فرار حادثه پلیس زندان اخبار حوادث ضرب و شتم همسر مزرعه پیرمرد 80 ساله سیخ داغ عکس ایران دختر قاضی مرد فیلم اخبار تهران حوادث تهران کیفری زن سیخ داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولی‌پور گودرزی در این‌باره گفت: اواسط فروردین ماه امسال و درپی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان آن پدر فرد فقدانی با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت که دختر ۱۸ ساله‌اش حدود هشت ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی داشت، دوست شده و اصرار داشته تا با او ازدواج کند اما پس از آنکه با مخالفت شدید خانواده‌اش مواجه شده یک روز به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد فقدانی به همراه مردجوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد های اطلاعاتی مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت. پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی،  فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

ولی‌پور گودرزی در پایان به جوانان و نوجوانان توصیه کرد که خانواده امن‌ترین محیط برای بیان مشکلات و طرح دغدغه‌هاست و به هیچ عنوان نباید فریب افراد خارج از خانواده را خورده و به این بهانه از کانون گرم خانواده خارج شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله