Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نود ارومیه که چند روز پیش در دیداری تدارکاتی به مصاف ماشین سازی تبریز رفته و توانسته بود این تیم را با گل‌های مهدی محمدی و علی بشیری شکست ۲ بر یک دهد، امروز به مصاف دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتور رفت و در پایان حریف لیگ برتری خود را با نتیجه  ۳ بر یک شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان وحید بیاتلو که در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتور بودند، در حالی که نیمه اول را بازنده به رختکن رفتند، در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند ۳ بار دروازه میزبان مدعی خود را باز کنند تا با نتیجه۳ بر یک برابر تراکتور به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید:

زنوزی: جام خدمت را در دادگستری به من می‌دهند/ مبارزه با فساد را باید از فدراسیون فوتبال آغاز کنند

پیمان پورصادقی، آرمان سوداگر و سجاد طجرلو گلزنان نود ارومیه در این دیدار بودند و تک گل تراکتور را هم میمبلا در دقیقه ۴۰ به ثمر رساند.

نود ارومیه با ۴۴ امتیاز در رده پنجم لیگ آزادگان قرار دارد و شاگردان بیاتلو امیدوارند با کسب نتایج لازم از ۸ بازی باقی مانده خود و لغزش دیگر مدعیان، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تراکتور لیگ برتر فوتبال نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در قالب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک چهارم نهایی و در بازی برگشت به سراغ یکدیگر می‌رود تا خود را به فینال این رقابت ها نزدیک تر کنند.

بازیکنان رئال مادرید که در ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی، مهمان هستند، مشغول گرم کردن در زمین حریف هستند. در حاشیه این تمرین بازیکنان رئالی هنگام ورود به زمین منچسترسیتی از رد شدن از روی لوگوی تیم منچسترسیتی خودداری کردند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896500

دیگر خبرها

  • تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد