Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: تا پایان سال جاری با اختصاص اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان توسط بنیاد علوی در این شهرستان، تمام مدارس خشتی و گلی برچیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "محمود رضا معموری" روز یک‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مانه و سملقان اظهارداشت: طبق تفاهم نامه با بیناد علوی مقرر شده است با کمک بنیاد علوی با مشارکت اعتبارات دولتی ۴۳ کلاس درس را تا پایان سال ۹۹ احداث کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرماندار مانه و سملقان افزود: در این شهرستان نهاد مجمع خیرین مدرسه ساز نداریم ولی با این وجود در سال ۹۸ بیشترین جذب خیرین کشوری را به لحاظ مدرسه سازی داشته ایم.

 

 

وی بیان کرد: می طلبد که هرچه سریعتر مجمع خیرین مدرسه ساز در این شهرستان تشکیل شود.

 

 

فرماندار مانه و سملقان گفت: مردم این شهرستان نشان داده اند که در همه امور پیشقدم هستند و در زمینه مدرسه سازی نیز قطعا فعال بوده و استقبال خواهند کرد.

 

 

معموری اظهارداشت: هر استان و شهرستانی اگر بتواند کمک خیرین را جمع آوری کند می تواند اعتبارات وزارت آموزش و پرورش را هم جذب کند.

 

 

امام جمعه شهر آشخانه هم گفت: یکی از دلایلی که جوانان از مسیر اصلی دور شده اند این است که از ارزش ها، نماز و قرآن و آموزه های دینی دور شده اند.

 

 

"حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده" افزود: هر چه رابطه ما با دین قوی باشد قدرت انگیزه و تصمیم گیری بین آنان بالا می رود.

 

 

وی تصریح کرد: هرقدر انگیزه های دینی را بالا ببریم کمک ها نیز بالا می رود.

 

 

وی با اشاره به برداشت محصولات کشاورزی گفت: مردم باید به پرداخت زکات توجه بیشتری داشته باشند تا بتوانیم برخی از مشکلات مالی را برطرف کنیم. 

 

 

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدارس خشتی و گلی شورای آموزش و پرورش مانه و سملقان مانه و سملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک ستاد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، جذب کمک‌های مردمی توسط خیرین مدرسه ساز را موجب رفع بسیاری از مشکلات مدارس دانست.
افشین امیریان گفت: جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز فضای بسیار خوبی است، برای معرفی نیازمندی‌های استان به انسان‌های خیر اندیش که دغدغه‌ی رشد و تعالی استان را دارند.
وی افزود: در صورتی که خیرین ۵۰ درصد هزینه ساخت مدرسه را پرداخت کنند دولت سایر هزینه‌های ساخت مدرسه را تأمین می کند.

دیگر خبرها

  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص ۵هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی از محل مولدسازی