Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانم آمنه خوش خُلق معلم مراغه ای و همسرش گرچه مستاجر هستند ولی در روزهایی که قیمت مسکن و اجاره بها به شدت افزایش یافته، با دیدن وضعیت اقتصادی خانواده دانش آموزش، منزلی به قیمت ۴۵ میلیون تومان برای او خریداری می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، چند روز پیش گزارشی با عنوان "معلم مراغه‌ای برای شاگردش خانه خرید" در خبرگزاری فارس آذربایجان‌شرقی منتشر شد و بلافاصله این خبر در فضای مجازی انتشار گسترده یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خانم آمنه خوش‌خلق که با دیدن وضع زندگی شاگردش و اطلاع از تهدیدات صاحب‌خانه آن تصمیم می‌گیرد تا برای آن خانه‌ای بخرد در حالیکه خود خانم معلم خانه‌ای ندارند و در منزل سازمانی زندگی می‌کنند. 

انتشار این خبر موجب شد تا حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم با خانم خوش‌خلق تماس گرفته و از این اقدام خیرخواهانه او تشکر و قدردانی کند. 

نماینده ولی‌فقیه در این تماس وجود چنین معلمان را برکت دانسته‌اند و همچنین صحبت‌هایی در مورد همسر خانم معلم که یک ارتشی است، داشته‌‌اند. 

انتهای پیام/60027

 


 

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت مسکن تبریز آموزش معلم تبریز قیمت مسکن آموزش معلم امام جمعه تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز

شهردار منطقه پنج تبریز گفت: با آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه از پروژه میدان معلم، میزان پیشرفت این طرح به ۵۵ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی اکبر پورخردمند صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازدید از روند اجرای این پروژه اظهار کرد: با نصب عرشه سگمنتال پایه‌های دیگر و اتصال آن‌ها به یکدیگر، امیدواریم عملیات اجرایی این پل در موعد مقرر به اتمام برسد.

وی با اشاره به نیاز به ساخت و نصب ۱۵۹ قطعه برای پایه‌های ۹ گانه این پل، افزود: ۵۰ قطعه از این پل آماده بوده و بقیه هم در چهار قالب در حال تولید است.

شهردار منطقه پنج تبریز با اشاره به مزایای مختلف این فناوری در ساخت پل‌های روگذر تصریح کرد: علاوه بر تسریع در اجرای پروژه، ایجاد نشدن راه‌بندان و ترافیک روان یکی از مهمترین ویژگی‌های این سیستم است.

پورخردمند اضافه کرد: عملیات اجرای رمپ‌های شرقی و غربی برای ورود و خروج این پل نیز به سرعت در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، روگذر معلم یکی از پروژه‌های فرامنطقه‌ای شهرداری منطقه پنج تبریز است که در حوزه شهرداری منطقه چهار تبریز احداث می‌شود.

کد خبر 747188

دیگر خبرها

  • خانم معلمی که کلاس درسش را در بیمارستان بر پا کرد
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی
  • (ویدئو) پرچم کردستان در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود
  • سبک زندگی خواندنی و عجیب مه لقا خانم!