Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از انفجار یک انبار تسلیحات متعلق به قسد در الحسکه خبر داد. خبرگزاری سانا به نقل از منابع محلی در حسکه اعلام کرد که یک انبار اسلحه متعلق به گروه‌های قسد در شهر رمیلان در حومه شمالی شرقی الحسکه منفجر شد. کد خبر 4954977

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه انفجار قسد ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین روسیه عربستان سعودی سوریه ترکیه آژانس بین المللی انرژی اتمی افغانستان امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه

از زمان آغاز جنگ غزه کشور‌های غربی و در راس آنها آمریکا تسلیحات لازم برای کشتار فلسطینیان را در اختیار اسراییل قرار داده است. با این وجود، برخی کشور‌ها همانند کانادا با تصویب طرحی، فروش تسلیحات آتی به این رژیم را متوقف کرده اند. این در حالی است که هنوز هم شواهد از ارسال تسلیحات غربی به تل آویو برای نسل کشی فلسطینیان حکایت دارد. 

به گزارش الجزیره، سباسشن لکورنو، وزیر دفاع فرانسه امروز (سه شنبه) ادعای مطرح شده از سوی خبرنگاران تحقیقی مبنی بر ارسال تسلیحات فرانسوی به اسراییل در بحبوحه نسل کشی فلسطینیان در غزه را تکذیب کرد. 

خبرنگاران تحقیقی اعلام کرده اند شرکت تسلیحاتی یورولینکز (Eurolinks) مستقر در شهر مارسی، قطعات مربوط به اسلحه ام ۲۷ و فشنگ‌های جنگی به اسراییل فروخته است. 

در این گزارش عنوان شده است که این تسلیحات می‌تواند از سوی ارتش اسراییل علیه غیرنظامیان در غزه استفاده شود. 

خبرنگاران اقدام به انتشار تصاویر مربوط به این موضوع کرده اند، اما وزارت دفاع فرانسه در نهایت تمامی ادعا‌های مطرح شده را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بحث کاظم صدیقی در حاشیه مراسم زهرا شجاعی
  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • فوت یکی از عشایر در پی انفجار مین در قصرشیرین
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه
  • مسابقه دومیدانی در جبهه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)+فیلم
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان