Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها در جریان دربی مرسی ساید، یکی از کلیدی ترین بازیکنان خود را از دست دادند.

طرفداری - جیمز میلنر، هافبک انگلیسی باشگاه لیورپول در جریان بازی این تیم مقابل اورتون دچار مصدومیت شد و در همان نیمه اول مسابقه از از زمین خارج شد.

به گزارش گل، جیمز میلنر در نیمه اول دربی مرسی ساید از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و پیش از پایان نیمه اول این مسابقه، زمین بازی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو گومز به جای میلنر وارد میدان شد. هنوز میزان آسیب دیدگی میلنر مشخص نشده است.

مصدومیت جیمز میلنر

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق نادر در اردوی سپاهان پیش از دربی

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان طی ماه‌های اخیر با معضل مصدومیت بازیکنان کلیدی‌اش مواجه بوده و غیبت نفراتی مانند پیام نیازمند، محمدجواد حسین‌نژاد، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، هادی محمدی، امید نورافکن، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان و محمد کریمی حسابی در مقاطعی از فصل به این تیم آسیب زده است.

با این حال با رسیدن آخرین مصدومان این تیم به نظر می‌رسد شرایط از این حیث در اردوی سپاهان خوب است و مورایس در این مسابقه شاید تنها درباره پیام نیازمند و حضورش در چارچوب دروازه ابهام داشته باشد.

البته با وجود رسیدن و آمادگی بسیاری از مصدومان سپاهان در هفته‌های پایانی فصل، مورایس یکی از نفرات کلیدی خود را که محمد دانشگر است، تا پایان فصل در اختیار ندارد و شانس استفاده از این مدافع را به دلیل مصدومیت و شکستگی از ناحیه کتف در مصاف با صنعت نفت از دست داده است.

سپاهان روز آینده در دیدار معوقه هفته دوم نیم فصل دوم در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود و پیروزی در این مسابقه برای مورایس و شاگردانش اهمیت فراوانی برای بازگشت به جدول رده بندی دارد.

دیگر خبرها

  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • خبر بد برای لیورپول: دوری 3 هفته‌ای کانر بردلی از میادین به دلیل مصدومیت
  • اتفاق نادر در اردوی سپاهان پیش از دربی
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • پایان مصدومیت سردار آزمون
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت سردار آزمون
  • یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • اختلاف در لیورپول: مهاجم‌ها باید بهتر کار کنند!‏