Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- پس از معرفی خودروهای "اکس4" و "اکس7" از کمپانی چینی JAC، به تازگی تصاویری واقعی و البته محدود از برادر بزرگتر موارد نامبرده یعنی "اکس8" نیز منتشر شده که در ادامه مطلب نگاهی به جزئیات آن خواهیم داشت.

اکس8 در بخش دماغه از گریل(جلوپنجره) با الگوی مشابه اکس7 استفاده می کند اما چراغ های اصلی بزرگتر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل قرارگیری مه شکن ها در بامپر(سپر) نیز توسعه یافته و عمق بیشتری دارند. بافت آبشاری گریل با استفاده از عناصر کرومی کاملا برجسته شده تا جذابیت های ظاهری اکس8 در این قسمت کاملا محسوس باشد.

رینگ ها در اندازه های 18 و 19 اینچی قابل سفارش هستند و برای آن 3 طرح در حالت استاندارد مدنظر قرار دارد.

در نمای عقب چراغ های اصلی به یکدیگر ارتباط دارند و از همان الگوی اکس7 استفاده شده اما میزان جزئیات با توجه به کلاس بالاتر این خودرو، افزایش یافته است.

از منظر ابعاد؛ اکس8 برابر با 4795 میلیمتر در طول، 1870 میلیمتر در عرض و 1758 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورها نیز برابر با 2810 میلیمتر است.

از امکانات تایید شده برای این خودرو می توان به: سانروف، ورود بدون کلید، تریم های 5، 6 و 7 صندلی، موتور توربوشارژ 1.5 لیتری با 184 اسب بخار خروجی و جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه اتوماتیک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

*معرفی محصول جدید JAC / لیست قیمت تمام تیپ ها (+تصاویر) *جَک "جایوئه اکس4" معرفی شد/ شاسی بلند جدید با طراحی متفاوت از خودروساز چینی! (+فیلم و تصاویر) *جایوئه اکس7 معرفی شد/ شاسی بلند 12 هزار دلاری کمپانیJAC (+تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/0034zZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جک خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین شاسی‌بلند چینی بازار را بشناسید: ۳۶هزار دلار ناقابل!

شاسی‌بلند آفرودی TANK ۳۰۰ Hi ۴-T به‌زودی در نمایشگاه خودرو پکن ظاهر شود و از قرار معلوم، در آینده نزدیک وارد بازار ایران خواهد شد.

قیمت این نسخه در مقایسه با Tank ۳۰۰ بنزینی، حدود ۸۳۰۰ دلار افزایش یافته و به عدد ۳۵۹۰۰ دلار (معادل ۲ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان) رسیده است. تولید این نسخه خاص به ۳۰۰۰ دستگاه در سال ۲۰۲۴ محدود می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، از نظر ظاهری، TANK ۳۰۰ Hi ۴-T طراحی سری تانک ۳۰۰ را ادامه می‌دهد و شامل بدنه مربعی‌شکل و چراغ‌های جلوی گرد است. این خودرو دارای ۴۷۶۰ میلی‌متر طول، ۱۹۳۰ میلی‌متر عرض، ۱۹۰۳ میلی‌متر ارتفاع و ۲۷۵۰ میلی‌متر فاصله بین دو محور است. وزن آن ۲۶۴۵ کیلوگرم اعلام شده است.

در نمای جانبی، قفسه سقفی، رینگ‌های ۱۸ اینچی و رکاب‌های جانبی دیده می‌شوند.

نیروی تولیدی TANK ۳۰۰ Hi ۴-T توسط سیستم پلاگین هیبریدی Hi ۴-T گریت وال موتور، متشکل از یک موتور دو لیتری ۲۴۸ اسب بخاری و یک موتور الکتریکی متصل به گیربکس ۹سرعته اتوماتیک تامین شده و قدرت ترکیبی ۴۰۰ اسب بخاری را ارائه می‌کند. گشتاور این خودرو ۷۵۰ نیوتن متر اعلام شده است! علاوه بر این، خودروی جدید گریت وال به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود.

پکیج باتری لیتیومی ۳۷.۱۱ کیلووات ساعتی آن، برد الکتریکی خالص ۱۰۵ کیلومتر (بر اساس WLTC) را فراهم می‌کند. طبق گفته تانک، این خودرو با یک باک و شارژ کامل، برد جامع ۸۶۰ کیلومتری را ارائه می‌کند.

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • سوپر 3 و سوپر 9 ؛ پهپاد به علاوه شاسی بلند و یک دو نفره جذاب از چینی های بازار (+تصاویر)
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران
  • (تصاویر) بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون دربازار
  • بلو مانتین ؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می آید (+تصاویر)
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • تازه‌ترین شاسی‌بلند چینی بازار را بشناسید: ۳۶هزار دلار ناقابل!