Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، جنیفر آنیستون از ستاره‌های هالیوودی است که در معرض شایعات متعددی قرار دارد و بسیاری از منابع نزدیک به او می‌گویند به علت عدم دسترسی به کلینیک‌های زیبایی مایل نیست در مجامع عمومی ظاهر شود.

بر اساس این گزارش، ظاهراً جنیفر آنیستون در حالی که در قرنطینه است، ترجیح می‌دهد درمان‌های زیبایی را دریافت نکند و در این شرایط نیز چندان مایل نیست در مجامع عمومی ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع ناشناس می‌گوید: "جنیفر عادت داشت همواره به مطب پزشکان زیبایی مراجعه کرده و سلامت پوست و موی خود را تضمین کند، اما اکنون مدتی است که از دسترسی به چنین خدماتی محروم است و در نتیجه با مشکلاتی جدی رو به رو شده است."

یکی از دوستان نزدیک وی می‌گوید: "جن همیشه به رویکرد سلامتی خود اهمیت می‌دهد و سعی دارد برنامه‌هایی برای سلامت پوست و موی خود ترتیب دهد؛ بنابراین داشتن این مکث بزرگ در برنامه سلامتی وی بسیار سخت بوده است. به طور معمول، او هر ماه پوست و صورت خود را تحت درمان‌های غیر تهاجمی قرار می‌داده و سبک و مو و آرایش او همیشه به صورت حرفه‌ای انجام می‌شده است. اما در شرایط فعلی سردرگم شده است."

ظاهرا جنیفر آنیستون نمی‌تواند صبر کند تا بیرون برود، اما در عین حال از به هم ریختگی ظاهر خود بسیار ناراحت است. البته همه علاقه‌مندان به دنیای سینما می‌دانند که جنیفر آنیستون از معدود بازیگرانی است که عمل‌های جراحی انجام نداده است، اما سالهاست که تحت درمان‌های مختلفی قرار می‌گیرد.

این بازیگر ۵۱ ساله همواره بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسیده است و اکنون نیز پس از سال‌ها جدایی از برد پیت همچنان جوان‌تر به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد استفاده از بوتاکس، یا برخی فیلر‌ها از روش‌هایی هستند که او به ندرت، اما به مرور استفاده می‌کند در ضمن آنیستون از انواع کرم‌های طبیعی جوان کننده پوست استفاده می‌کند و از ماساژ‌های درمانی کمک می‌گیرد، اما در نهایت سعی نکرده زیر تیغ جراحی برود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مراکز درمانی کلینیک زیبایی قرنطینه جنیفر آنیستون جنیفر آنیستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ دمنوش عالی برای داشتن پوستی شفاف

آفتاب‌‌نیوز :

نوشیدن دمنوش گیاهی مناسب همراه با رژیم غذایی سالم تاثیری مستقیم روی پوست‌تان دارد. اگر می‌خواهید از فواید این دمنوش‌ها بهره‌مند شوید، یک یا چند دمنوش زیر را وارد رژیم غذایی‌تان کنید:

۱. دمنوش نعناع

اگر به‌دلیل مشکلات هورمونی بیشتر مواقع مبتلا به آکنه می‌شوید، دمنوش نعناع مصرف کنید. منتول موجود در آن هورمون‌ها را متعادل کرده و جلوی تولید سبوم (چربی) اضافی را می‌گیرد. درضمن این دمنوش، چرخه سلولی را سرعت بخشیده و موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست و در نتیجه شفاف شدن پوست‌تان می‌شود.

۲. دمنوش بابونه

دمنوش بابونه نه‌تنها از اضطراب می‌کاهد و آرامش‌بخش است، بلکه مشکلات پوستی را به‌طور طبیعی درمان کرده و موجب درخشانی پوست می‌شود.

درضمن برای درمان خستگی چشم‌ها و پف زیر آنها چای کیسه‌ای بابونه را مستقیما روی چشم‌هایتان بگذارید.

۳. دمنوش رویبوس

این دمنوش به‌دلیل اینکه سرشار از آنتی‌اکسیدان، زینک و اسیدهای آلفا هیدروکسی است، جلوی از دست رفتن چربی‌های زیرپوستی را گرفته و همچنین از پوست دربرابر صدمات ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

درضمن به‌دلیل زینک فراوانی که در این دمنوش وجود دارد، عدم تعادل هورمونی، برطرف شده و آکنه‌های احتمالی از بین می‌روند و پوست شفاف و درخشان می‌شود.

۴. دمنوش چای سفید

چای سفید، خالص‌ترین چای است که بیش از چای‌های دیگر آنتی‌اکسیدان دارد. این دمنوش فرایند پیری پوست را آهسته کرده و از تجزیه و نابودی کلاژن و الاستین که برای شادابی و سلامت پوست مفید هستند پیشگیری می‌کند.

۵. چای سبز

این دمنوش از التهاب‌های پوستی می‌کاهد و از پوست در برابر تشعشعات ماوراءبنفش نور خورشید محافظت می‌کند. چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان است و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و درنتیجه صورت شفاف و درخشان می‌شود.

۶. دمنوش یاسمین

دمنوش یاسمین پوست را تغذیه کرده و به‌دلیل ویژگی‌های ضدالتهابی‌اش، از التهاب‌های پوستی می‌کاهد. در نتیجه آکنه و هر نوع جوش پوستی درمان می‌شود. اگر دمنوش یاسمین را روی پوست به‌صورت موضعی استفاده کنید، اثربخشی آن بیشتر می‌شود.

با مصرف هریک از دمنوش‌های فوق پس از مدتی از پوستی سالم و شفاف برخوردار خواهید شد.

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • ۶ دمنوش عالی برای داشتن پوستی شفاف