Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت بیجار امنیت پایدار کردستان را بیانگر همت و اقتدار نیروهای مسلح و بخصوص سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه متضمن امنیت مردم مرزنشین استان است و در سایه این امنیت، مردم در آسایش و آرامش هستند.

ماموستا لقمان محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار از امنیت به عنوان اصلی‌ترین رکن در پیشبرد جامعه نام برد و اظهار کرد: امنیت در کنار ایمان و توحید برای حیات بشری و سعادت دنیوی و اخروی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت بیجار تصریح کرد: این دو رکن مهم همواره در سرزمین ایمان و اقتدار ایران اسلامی برای همگان الگو بوده است.
 
ماموستا محمدیان خاطرنشان کرد: اقتدار جهانی ایران اسلامی بعد از بسیاری از امور افتخارآفرین در این مدت بالاخص حرکت بسیار مهم اخیر با انتقال سوخت در مقابل چشمان استکبار مدعی قدرت و در هم ریختن هیمنه پر از دروغ آنها نشان از عزت این کشور است.

امام جمعه اهل سنت کردستان در ادامه اضافه کرد: سپاه به عنوان مولود ارزشمند انقلاب اسلامی از آغاز تاسیس تاکنون همواره منشا خیر و برکت بوده است.

ماموستا محمدیان افزود: خدمات ارزنده سپاه در زمینه عمران و آبادانی در شمالغرب کشور، ساخت و تعمیر مساجد، ساخت خانه عالم، جاده‌کشی، ساخت و تعمیر مدرسه و اهدای بسته‌های معیشتی از اقدامات بسیار ارزشمند سپاه در غرب و شمالغرب است.
 
به گفته وی، نیروهای امنیتی و نظامی ایران اسلامی از اول انقلاب اسلامی تا به امروز همواره محافظ ناموس و عزت و شرافت مردم  بوده‌اند.

وی در ادامه امنیت پایدار کردستان را بیانگر همت و اقتدار نیروهای مسلح و بخصوص سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه متضمن امنیت مردم مرزنشین استان است و در سایه این امنیت مردم در آسایش و آرامش هستند.

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: قدرت بازدارندگی و تأمین امنیت مرز، نماد عزت دوباره ایران اسلامی است که دست دشمن متجاوز و متخاصم را از حریم وطن کوتاه می‌کند.
 
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: اهل سنت امام جمعه نیروهای مسلح کردستان سپاه انقلاب اسلامی اهل سنت امام جمعه نیروهای مسلح کردستان امام جمعه اهل سنت بیجار ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این پیام با تجلیل از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند برقراری امنیت و توسعه کشور آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ اقدامی بنیادین و فرخنده در تاریخ ایران اسلامی است.

این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از چهار دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.

اینجانب با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، از خدمات ارزنده سپاه پاسداران خصوصا سپاه ناحیه کیش، سپاه حفاظت هوایی (فرودگاه)، دریایی و تمامی یگان‌های مستقر در منطقه آزاد کیش در حوزه تامین امنیت، تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت زدایی در مناطق مختلف جزیزه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، سربلندی و موفقیت همه پاسداران جان برکف را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • ماموریت چندگانه برای برقراری امنیت پایدار
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • ‎نقش و جایگاه نیروهای مسلح در تأمین امنیت تعیین کننده است
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان