Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت بیجار امنیت پایدار کردستان را بیانگر همت و اقتدار نیروهای مسلح و بخصوص سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه متضمن امنیت مردم مرزنشین استان است و در سایه این امنیت، مردم در آسایش و آرامش هستند.

ماموستا لقمان محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار از امنیت به عنوان اصلی‌ترین رکن در پیشبرد جامعه نام برد و اظهار کرد: امنیت در کنار ایمان و توحید برای حیات بشری و سعادت دنیوی و اخروی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت بیجار تصریح کرد: این دو رکن مهم همواره در سرزمین ایمان و اقتدار ایران اسلامی برای همگان الگو بوده است.
 
ماموستا محمدیان خاطرنشان کرد: اقتدار جهانی ایران اسلامی بعد از بسیاری از امور افتخارآفرین در این مدت بالاخص حرکت بسیار مهم اخیر با انتقال سوخت در مقابل چشمان استکبار مدعی قدرت و در هم ریختن هیمنه پر از دروغ آنها نشان از عزت این کشور است.

امام جمعه اهل سنت کردستان در ادامه اضافه کرد: سپاه به عنوان مولود ارزشمند انقلاب اسلامی از آغاز تاسیس تاکنون همواره منشا خیر و برکت بوده است.

ماموستا محمدیان افزود: خدمات ارزنده سپاه در زمینه عمران و آبادانی در شمالغرب کشور، ساخت و تعمیر مساجد، ساخت خانه عالم، جاده‌کشی، ساخت و تعمیر مدرسه و اهدای بسته‌های معیشتی از اقدامات بسیار ارزشمند سپاه در غرب و شمالغرب است.
 
به گفته وی، نیروهای امنیتی و نظامی ایران اسلامی از اول انقلاب اسلامی تا به امروز همواره محافظ ناموس و عزت و شرافت مردم  بوده‌اند.

وی در ادامه امنیت پایدار کردستان را بیانگر همت و اقتدار نیروهای مسلح و بخصوص سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه متضمن امنیت مردم مرزنشین استان است و در سایه این امنیت مردم در آسایش و آرامش هستند.

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: قدرت بازدارندگی و تأمین امنیت مرز، نماد عزت دوباره ایران اسلامی است که دست دشمن متجاوز و متخاصم را از حریم وطن کوتاه می‌کند.
 
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: اهل سنت امام جمعه کردستان نیروهای مسلح اهل سنت امام جمعه نیروهای مسلح کردستان سپاه انقلاب اسلامی امام جمعه اهل سنت ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،امام جمعه سلماس ضمن  قدردانی از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، آن را غرورآفرین دانست و بیان کرد: این حمله در پاسخ به ظلمی بود که هفته‌ها و روز‌ها نسبت به زنان و کودکان مظلوم صورت می‌گیرد، از طرفی جسارت رژیم صهیونیستی به خاک ایران در سوریه غیرقابل بخشش بود که باید به آن پاسخ داده می‌شد.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: هم اکنون بسیاری از دشمنان ما اذعان دارند که گنبد آهنین شکسته شده و رژیم صهیونیستی قابلیت مقاومت و دفاع ندارد، اگر به این جسارت پاسخ داده نمی‌شد ادامه می‌یافت.

او گفت: همانطور که رهبرمعظم فرمودند رژیم غاصب اسرائیل مرتکب اشتباه در حمله به کنسولگری ایران شد و امروز متحدان اسرائیل نیز به این موضوع اعتراف می‌کنند.

امام جمعه سلماس گفت: هیچ گاه جمهوری اسلامی آغازگر جنگ نبوده و همواره دنبال صلح و سعادت انسانهاست، اما از حریم‌مان دفاع می‌کنیم و اجازه جسارت به کشوری را نمی‌دهیم چراکه هر انسان آزاده‌ای دفاع از حیثیت کشورش را تایید می‌کند.

دیگر خبرها

  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه 
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • اقتدار نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق یوم‌الله دیگری را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند