Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کبدی گفت: ترکیب تیم‌ملی را 50 درصد تغییر خواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی، در مورد حضور رشته کبدی در رقابت‌های بازی‌های ساحلی عنوان کرد: من امیدوارم واقعا کرونا این اجازه را بدهد که کاروان ایران بتواند در این بازی‌ها حضور داشته باشد. در حال حاضر از رشته‌های تیمی بسکتبال و کبدی جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آوردند که جای خوشحالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم قطعا از همین امروز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: البته امیدوارم هستم وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردوها را حداقل در استان‌هایی که وضعیت سفید دارند به ما بدهد تا هر چه سریع‌تر انتخابی تیم‌ملی را آغاز کنیم. متاسفانه در این مدت هم مسابقات جهانی جوانان به میزبانی مالزی و هم مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی هند لغو شد.

اورسجی در پایان گفت: در حال حاضر تنها امید ما بازی‌های ساحلی و لیگ ستارگان جهان است که نمایندگان ما بتوانند مانند گذشته در آن بدرخشند. برای بازی‌های ساحلی هم صددرصد تغییر اساسی را در ترکیب تیم خواهیم داشت و جوانگرایی که مدت‌ها برای آن برنامه ریزی داشتیم در این ترکیب به اجرایی خواهیم کرد. 2/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کبدی عباس اورسجی بازی های ساحلی بازی های ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا

به گزارش "ورزش سه"، العین که در میان شگفتی همگان توانست با ارائه یک بازی زیبا در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد تیم النصر عبور کند، امروز در بازی رفت فینال غرب آسیا، مقابل دیگر تیم عربستانی متعلق به شهر ریاض یعنی الهلال قرار می‌گیرد.

نماینده امارات امروز کار سختی برای غلبه بر پرافتخارترین تیم آسیا دارد اما آنها امیدوارند که یک بار دیگر به لطف حمایت هواداران و در زمین خودی، مقابل دیگر غول سعودی به پیروزی رسیده و آمار برتری‌های متوالی الهلال را قطع کنند.

برای بازی امروز، خالد عیسی در درون دروازه العین قرار گرفته است. دو مدافع مرکزی این تیم کوامی اوتون و خالد الهاشمی هستند. در سمت راست نیز بندر الاحبابی کاپیتان العین حضور دارد و در سمت چپ نیز اریک مندز به بازی می‌پردازد.

هرنان کرسپو در این مسابقه از دو هافبک مرکزی در ترکیب تیمش بهره می‌برد. پارک یونگ وو بازیکن مطرح کره‌ای و یحیی نادر بازیکنان میزبان هستند. جلوتر از آنها نیز شاهد حضور محمد عباس هستیم.

چشم هواداران العین برای این مسابقه به گلزنی سه عنصر تهاجمی تیم دوخته شده است. جایی که کاکو رومرو در سمت راست و ماتیاس پالاسیوس در سمت چپ به عنوان وینگر های العین بازی می‌کنند. در نوک خط حمله نیز سفیان رحیمی مراکشی که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل النصر موفق به گلزنی شد، به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر