Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به نمایندگی از جامعه جهانی همواره به عنوان خط مقدم مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر را به تلاشگران این حوزه حساس و پر خطر تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

همانگونه که مطلع هستید، جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به نمایندگی از جامعه جهانی همواره به عنوان خط مقدم مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر بوده و طی سال های گذشته با هدایت ها و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیر اجتماعی نمودن امر مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد همواره به عنوان اولویت نخست مورد توجه معظم له بوده است.

این عنایت موجب تدوین سند ملی مبارزه با مواد مخدر، روانگردان ها و پیش سازه ها به عنوان نقشه راه با بسیج همه دستگاه های اجرایی و نیروهای امنیتی و انتظامی، به موفقیت های بیشماری در عرصه های مختلف مبارزه، پیشگیری، فرهنگی و درمان دست یافته است که قطعاً تحقق این هدف تنها با تلاش ها و رشادت های جوانانی بوده است که با نثار خون پاک خود آرامش و امنیت را برای کشور عزیز ما ایران به ارمغان آورده اند و در این جهاد عظیم ضمن ایجاد امنیت داخلی، موجب حفظ وجهه نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه بین الملل و در بین کشورهای همسایه فراهم نموده اند.

لذا اینجانب ضمن درود به ارواح طیبه شهداء والا مقام و آرزوی سلامتی برای جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر، فرارسیدن رسیدن ۲۶ ژوئن برابر با پنجم تیر ماه، سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر را خدمت همه شهروندان و تلاشگران این حوزه تبریک عرض نموده و با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و به تبع استان خوزستان که موجبات بروز مشکلات و معضلات فراوان اجتماعی، اقتصادی و درمانی را برای شهروندان ایجاد کرده است خواستار آن هستم تا با استعانت به خداوند متعال و با عزم جدی و حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی، سازمان های مردم نهاد، مراکز آموزش عالی و از طریق آگاهی بخشی عمومی به آحاد مردم و اقشار مختلف از جمله نخبگان علمی و فرهنگی و افراد صاحب نظر و ذی نفوذ قومی، سیاسی و اجتماعی و حمایت خیرین محترم در استان با محوریت طرح یاریگران زندگی، نسبت به مبارزه همه جانبه با معضل اعتیاد و ریشه کن نمودن این بلای خانمانسوز اهتمام شود.

 

غلامرضا شریعتی

استاندار و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانبازان مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی سازمان های مردم نهاد استاندار خوزستان برنا خوزستان پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است