Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ  آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در دوم خرداد  را تشریح کرد.   تاریخ انتشار: 08:33 - 02 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۰۹۶۱

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با میزان گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شقایق، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از سردار جنگل، مسیر جنوب به شمال یادگار امام (ره) از سازمان آب، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از پل ۹ دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ افزود:  بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از مقطع صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از مقطع بابایی، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیکی سنگینی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: ادعای یک زلزله شناس: آمار زلزله‌ای سازمان مدیریت بحران اشتباه است

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس ترافیک مسیر غرب به شرق مسیر جنوب به شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در پایتخت اما روان

 سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – نیمه سنگین و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – بعد از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق است. 

اون ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج بعد از آزادگان تا شیخ فضل الله، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی به سمت غرب – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین به غرب - شمس آباد، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک ‌است. 

سرهنگ شریفی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از از استاد معیین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است. 

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیر‌های ناگهانی خودرو‌ها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند. 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: هم اکنون ترافیک امروز از مسیر‌های غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین می‌باشد که می‌طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفر‌های خود از تردد‌های غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند . 

او از راکبین موتورسیکلت خواست بدلیل انباشت گاز‌های آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت بدلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری نمایند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت تردد‌های خود در سطح شهر استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان رخ می دهد
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت