Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با گلایه از عدم بازگشایی استخر آزادی گفت: پس از شیوع ویروس کرونا حدود ۴ ماه است که تمرینات متوقف شده است. به شدت افت کرده ایم و به استخر نیاز داریم. شرایط ما از سالن های بدنسازی بدتر نیست. در سالن های بدنسازی تعداد افراد زیادی رفت و آمد دارند و مطمئناً خیلی بدتر از استخر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش شنا ایران ادامه داد: از کلر برای بهداشت عمومی استفاده می کنند. متوقف کردن تمرینات در استخر بسیار به ضرر ما تمام شد. نمی دانم چرا همچنان به این تعطیلی ادامه می دهند و امروز و فردا می کنند. اگر تمایلی به آغاز تمرینات تیم ملی شنا ندارند صریح اعلام کنند تا تکلیف خود را بدانیم چرا که هر زمان که با مسئولان صحبت می کنیم می گویند شنا کجای کار است. اگر واقعاً شنا جایی نیست این را در رسانه اعلام کنند تا همه بدانند. ما که علاف نیستیم!

وی تاکید کرد: شنا درگیری تن به تن ندارد. قرار است مسابقات لیگ فوتبال شروع بکار کند. در فوتبال شرایط بسیار بدتر از شنا است. درگیری وجود دارد، ما قرار است حدود ۵ شناگر در استخر آزادی تمرین کنیم که خطری وجود ندارد.

انصاری اظهار کرد: مسئولان بارها خارج از مصاحبه اعلام کرده اند شنا هیچ جای کار نیست. اگر واقعاً این گونه است پس چرا ما را علاف خود کرده اند. یکبار مستقیم اعلام کنند ورزش شنا و این فدراسیون را نمی خواهند. رشته هایی مانند رزمی، دو و میدانی، کشتی و … می توانند به صورت انفرادی در خانه و پارک ها تمرین کنند اما ما بدون استخر نمی توانیم. اگر شرایط مهیا بود در جوی آب شنا می کردیم اما حیف که جوی آب باریک است!

وی در پایان تاکید کرد: با آغاز بکار مسابقات، اگر تیم ملی شنا در مسابقات کسب سهمیه نتیجه نگرفت ابراز نارضایتی نکنند. اول این را بدانند که چه چیزی را در اختیار شنا قرار داده اند. همیشه مربیان و ورزشکاران ایرانی بد هستند اما مربیان خارجی خوب! حقوق مربیان خارجی بسیار بالا است ولی به مربی ایرانی در حدی می دهند که پول بنزین آنها هم نمی شود که از آنها نتیجه هم می خواهند. باید این را از مسئولان پرسید که چه چیزی در اختیار شنا گذاشته اند که الان نتیجه هم می خواهند.

کد خبر 4954517 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی انصاری فدراسیون شنا ورزشگاه آزادی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون فوتبال فدراسیون کشتی علیرضا بیرانوند وزارت ورزش و جوانان فوتسال تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی اتحادیه جهانی کشتی لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ماراپه در بیانیه‌ای گفت که صحبت‌های بایدن ظاهرا حاکی از این است که دایی او توسط آدمخوار‌ها خورده شده است.

در این نسخه از بیانیه نخست وزیر پاپوا گینه نو که در اختیار آسوشیتدپرس قرار گرفته، ماراپه عنوان کرده است: اظهارات رئیس جمهور بایدن ممکن است یک اشتباه لفظی بوده باشد. با این حال، کشور من سزاوار برچسب  «آدمخوار»  نیست.

بایدن هفته گذشته در یک مراسم یادبود جنگ جهانی دوم در پنسیلوانیا در مورد امبروز فینیگان دایی هوانورد خود در نیروی هوایی ارتش، صحبت کرد. رئیس جمهور آمریکا گفت که هواپیمای وی بر فراز پاپوآ گینه نو، که صحنه درگیری‌های سنگین بود، سرنگون شد.

بایدن با اشاره به جزیره اصلی این کشور گفت: آنها هرگز جسد را پیدا نکردند، زیرا در آن زمان آدمخوار‌های زیادی در آن قسمت از گینه نو وجود داشتند.

اظهارات بایدن در حالی است که این کشور در منطقه اقیانوس آرام متحد کلیدی آمریکا به حساب می‌آید و به تازگی چین به دنبال افزایش نفوذ خود در این منطقه است. وانگ یی وزیر خارجه چین روز گذشته به این کشور سفر کرد.

نخست وزیر پاپوا گینه نو در مورد اظهارات بایدن گفت: جنگ جهانی دوم کار مردم من نبود. با این حال، آنها بی جهت به درگیری کشیده شدند که کار آنها نبود.

همزمان آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا امروز دوشنبه سفر خود را به پاپوآ گینه نو، نزدیک‌ترین همسایه استرالیا آغاز کرده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • سامانه یکپارچه خودرو حذف می شود؟ | ما مسئول تعیین قیمت پژو پارس نیستیم
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها