Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:20:51 GMT

دومین نشست مجازی ستاد خیرین وزارت علوم

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۰۵۴۰

دومین نشست مجازی ستاد خیرین وزارت علوم

پس از برگزاری اولین نشست مجازی خیرین آموزش عالی با محوریت طرح ارتقای خوابگاه‌های دانشگاهی با مشارکت صندوق رفاه دانشجویان و بنیاد های خیریه دانشگاه‌ها، دومین نشست مجازی این ستاد وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، دومین نشست مجازی ستاد خیرین وزارت علوم آغاز شد.

پیش از این، اولین نشست مجازی خیرین آموزش عالی با محوریت طرح ارتقای خوابگاه های دانشگاهی با مشارکت صندوق رفاه دانشجویان و بنیاد های خیریه دانشگاه ها، ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در محل ستاد خیرین وزارت علوم برگزار شده بود و در این نشست بر سهم ۴۰ درصدی صندوق رفاه دانشجویان در ارتقای سراهای دانشجویی و احداث ۱۰۰ کارگاه به منظور اشتغالزایی دانشجویان در خوابگاه‌ها تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست دوم با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان، روسای دانشگاه‌ها و جمعی از خیرین در حال برگزاری است. این نشست جلسه همفکری خیرین و وزارت علوم برای ارتقای ظرفیت‌های خدمات دانشجویی در دانشگاه‌های کشور است.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت علوم آموزش عالی دانشجویان مشارکت وزارت علوم آموزش عالی دانشجویان مشارکت فناوری وزیر علوم منصور غلامی خیرین وزارت علوم دانشگاه ها نشست مجازی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان نشست کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور

جعفر ترک‌زاده امروز اول اردیبهشت‌ماه گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال ۱۴۰۳، اولین و بزرگترین جلسه کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور در سال ۱۴۰۳ با حضور هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در شیراز به زودی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس فزود: اولین کنفرانس ملی مهارت ایران از طی روز‌های ۳ و ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و با مشارکت صاحب‌نظران عرصه مهارت آموزشی کشور برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: این کنفرانس که برای اولین‌بار در کشور به موضوع مهارت و مهارت آموزی از ابعاد مختلف می‌پردازد، توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان بزرگ‌ترین سازه مهارتی ـ دانشگاهی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور مسئولین و مقامات عالی‌رتبه کشوری، متخصصان و استادان حوزه مهارت، صنعتگران و کلیه ذی‌نفعان و فعالان عرصه کار و مهارت و مهارت آموزی کشور برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • جلب مشارکت خیرین در امر سلامت ضروری است
  • شیراز میزبان نشست کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور