Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس ضیا معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان کرمان در نشست مدیران و روسای آموزش وپرورش استان، با بیان این که ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان از اول خرداد ماه سال جاری آغاز شده است بر تسریع در روند ثبت نام دانش آموزان با رعایت کامل قرارداد‌های بهداشتی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوعنوان کرد: مدارس حق ندارند غیر از هزینه کتاب و بیمه از دانش آموزان پول دریافت کنند، ضمن این که ثبت نام دانش آموزان در مدارس بر اساس کروکی محل سکونت یا نزدیکی مدرسه به محل کار یکی از پدر یا مادر کارمند است.

ضیا با تاکید بر این که ثبت نام دانش آموزان در شرایط فعلی دغدغه اصلی والدین است، افزود: تکریم ارباب رجوع در زمان ثبت نام دانش آموزان باید در نظر قرار گیرد و در ثبت نام تا جایی که ممکن است مشکل مردم حل شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با تاکید بر این که ثبت نام بر اساس معدل و برگزاری آزمون در دوره ابتدایی تحت هر شرایطی ممنوع و غیر قانونی است، گفت: ثبت نام در شهر‌های بزرگ دغدغه بزرگی است و معاون آموزش ابتدایی یا معاون آموزش عمومی آموزش و پرورش هر شهرستان و منطقه‌ای باید پاسخ گوی امر ثبت نام باشد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاس اولی آموزش و پرورش ثبت نام دانش آموزان ثبت نام معاون آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: امسال برای اجرای این طرح، ۱۶ مدرسه بعنوان پایگاه مطالعاتی نوروزی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مسعود فلسفی نژاد افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح و حضور مستمر، منظم و برنامه ریزی شده در کلاس‌های جبرانی و تقویتی رشته‌های مختلف، ضمن ارتقای توان علمی خود، آماده کنکور سراسری پیش رو می‌شوند.

وی گفت: امسال طرح اعتکاف علمی مدارس در دو روش ۲۴ ساعته و ۱۱ ساعته اجرا شده و ۱۶ مدرسه‌ی در نظرگرفته شده برای این طرح با پهن کردن سفره‌های افطار و سحر در خدمت دانش آموزان هستند.

انجام مشاوره‌های تحصیلی متناسب با هر رشته و ارائه راهکار‌های مقابله با استرس برای دانش آموزان پای کنکوری، از دیگر مزیت‌های شرکت در این طرح است.

طرح اعتکاف علمی دانش آموزی از ۲۸ اسفند پارسال آغاز شده و تا ۱۳ فروردین امسال ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی