Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های اماراتی از تصمیم مسئولان باشگاه شباب الاهلی به منظور کناره‌گیری از حضور در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر دادند. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, روزنامه البیان امارات در این خصوص نوشت: مسئولان باشگاه الاهلی در خصوص خبر کناره‌گیری از ادامه مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در فصل جاری همچنین فصل آینده که از سوی برخی رسانه‌ها از جمله دبی اسپورت و ابوظبی اسپورت اعلام شده سکوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خبر همچنین اعلام شده بود باشگاه شباب الاهلی در مسابقه سوپر جام برابر الشارجه هم به میدان نمی‌رود.

این تصمیم در اعتراض به لغو ادامه بازی‌های لیگ امارات و عدم معرفی قهرمان بازی‌ها از سوی فدراسیون فوتبال اتخاذ شده است. شباب الاهلی با اختلاف 6 امتیاز صدرنشین لیگ امارات بود اما فدراسیون این کشور با رای‌گیری از باشگاه‌ها مسابقات را بدون معرفی قهرمان لغو کرد. همچنین بر اساس تصمیم این فدراسیون هیچ تیمی در پایان فصل لغو شده به دسته پایین‌تر سقوط نکرده و هیچ تیمی هم به لیگ برتر امارات صعود نمی‌کند.

در این گزارش آمده است: مسئولان باشگاه شباب الاهلی می‌دانند در صورت انصراف از لیگ قهرمانان در دو سال آینده مجازات خواهند شد و اجازه ورود دوباره به این رقابت‌ها را پیدا نمی‌کنند با این وجود تصمیم خودشان را در این خصوص گرفته‌اند.

البیان همچنین گزارش داد که تعدادی از باشگاه‌های لیگ دسته اول امارات هم در اعتراض به تصمیم فدراسیون مبنی بر لغو مسابقات و عدم صعود تیم‌های بالای جدول به لیگ برتر فوتبال امارات از حضور در این مسابقات انصراف می‌دهند.

به گزارش تسنیم تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با شهر خودرو ایران همگروه است.

علی کریمی بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات شدلیگ امارات نیمه تمام ماند/ قهرمان امروز معرفی می‌شود

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان شباب الاهلی لیگ امارات باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای

بلومبرگ نوشت: عربستان سعودی و امارات متحده عربی امروز (چهارشنبه) در یک بیانیه مشترک، صریح و نه چندان معمول، خواستار حداکثر «خویشتنداری» در خاورمیانه شدند تا منطقه از «خطرات جنگ و عواقب وخیم آن» در امان بماند.

به گزارش ایرنا، اظهارات یادشده پس از تماس محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و محمد بن زاید آل نهیان رئیس‌ امارات متحده عربی بیان شد چراکه به اعتقاد آنها تنش‌ها بعد از حمله متجاوزانه اسرائیل به کنسولگری ایران و پاسخ تنبیهی شنبه‌شب ایران بالا گرفته است.

به گزارش ایرنا، اسرائیل در حال بررسی واکنش مناسب به اولین اقدام نظامی مستقیم به خاک سرزمین‌های اشغالی است حال آنکه تهران اعلام کرده است این پاسخ تنبیهی، واکنش مشروع و استفاده از حق ذاتی «دفاع از خود» است.

خبرگزاری دولتی WAM امارات و خبرگزاری دولتی عربستان سعودی SPA نیز گزارش دادند که این دو رهبر حوزه خلیج فارس طی تماس تلفنی در مورد تحولات خاورمیانه و پیامدهای خطرناک آن بر امنیت و ثبات گفت‌وگو کرده‌اند.

دولت امارات از سال ۲۰۲۰ در دوران دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با پیوستن به طرح موسوم به «پیمان ابراهیم» روابط دیپلماتیک رسمی با اسرائیل دارد، در حالی که فرایند مشابه برای عادی‌سازی روابط عربستان سعودی و این رژیم به دلیل جنگ در غزه متوقف مانده است.

ایالات متحده، متحدان غربی و کشورهای عربی به اسرائیل هشدار داده‌اند از واکنشی که منطقه را درگیر جنگ تمام‌عیار کند بپرهیزد. ولیعهد عربستان همچنین در تماس تلفنی حاکم قطر در مورد تشدید تنش نظامی گفت‌وگو کرد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه‌شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • گل دیدنی سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به النصر امارات / فیلم
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین