Web Analytics Made Easy - Statcounter

تالار اندیشه حوزه هنری میزبان یادواره سردار شهید حاج میرزا سلگی راوی «آب هرگز نمی‌میرد» می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، سردار حاج‌میرزا محمد سلگی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» از آثار منتشر شده انتشارات سوره مهر است که فروردین‌ماه سال جاری به یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که به منظور حفظ سلامت مردم به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، هیچ گونه مراسم تشییع و گردهمایی برای این شهید بزرگوار برپا نشد، یادواره سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی به همراه رونمایی کتاب «هما» خاطرات «هما شالباف‌زاده» همسر سردار شهید محسن امیدی، چهارشنبه 4 تیرماه ساعت 18 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گفته جمشید طالبی مصاحبه‌گر و تدوین‌کننده کتاب «هما» موضوع اصلی این کتاب از دل مصاحبه‌های کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» پدیدار شده است. این کتاب به وقایع قبل از انقلاب، حوادث انقلاب، دفاع مقدس در خوزستان، آوارگی زنان و دختران مناطق جنگ‌زده و مشکلات مهاجرت آنان به سایر استان‌های کشور و ازدواج ساده و صمیمی شهید امیدی به روایتگری هما شالباف‌زاده می‌پردازد.

این کتاب از سوی انتشارات سوره مهر با 384 صفحه، 4 فصل و قطع رقعی منتشر شده است.

همچنین کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته «حمید حسام» از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و متشر شده است. این کتاب که به خاطرات سردار جانباز، «میرزا محمد سلگی» می‌پردازد و رتبه‌ نخست جایزه‌ ادبی جلال آل‌احمد را به خود اختصاص داده است. همچنین این اثر از جمله آثاری است که مورد توجه مقام معظم رهبری و تقریظ ایشان قرار گرفته است.

یادآور می‌شود، یادواره سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی به همراه رونمایی از کتاب «هما» خاطرات «هما شالباف‌زاده» همسر سردار شهید محسن امیدی چهارشنبه 4 تیرماه ساعت 18 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید حاج میرزا سلگی آب هرگز نمی میرد حوزه هنری حاج میرزا محمد سلگی آب هرگز نمی میرد حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد