Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال و آدم هایش دیگر شبیه به گذشته نیستند. پیشرفت در مستطیل سبز، به نوعی رفتارهای فوتبالی‌ها را ماشینی تر کرده است. قدیم‌ها اما وضعیت متفاوت بود. اکثر چهره‌های فوتبال شوخ و خاکی بودند، به همین خاطر در اردوهایشان همیشه اتفاقات بانمک و خنده‌داری رخ می‌داد. یکی از چهره‌هایی که همیشه خاطرات بانمکی از آن دوران تعریف می‌کند، مهرداد میناوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز استاد اسدی به خبرآنلاین گفته مهرداد ماجرای فروش قند و شکر در اردوی تیم ملی توسط او را، از خودش درآورده. میناوند اما با خنده در این باره می گوید: «استاد اسدی واقعا دوست داشتنی بود و هست. قشنگ یادم هست. یک دوره بود می گفتند قند و شکر گران می‌شود، مردم بخرید. استاد اسدی هم وسوسه شد و گفت من روی قند و شکر سرمایه گذاری می کنم. قشنگ یادم است، قبل از یک عیدی بود. استاد هم نزدیک 25 میلیون تومان قند و شکر خرید. از شانس ما، یکهو قیمت‌ها پائین آمد. آقا این قند و شکرها روی دست استاد مانده بود و می‌خواست در اردوی تیم ملی آنها را آب کند. چایی می خوردیم می گفت این قندها چیست؟ آشغال است. فقط قندهایی که من دارم. چپ و راست به اتاق ما می آمد و می گفت قند نمی خواین؟ شکر نمی خواین؟ آخر هم نفهمیدیم چی شد. ولی تا جایی که یادم هست هر جا می رفتیم استاد اسدی از در می آمد و می گفت قند دارم، شکر دارم. خیلی مرغوبه. نمی خواین؟!»

252 251

کد خبر 1402041

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهرداد میناوند تیم ملی فوتبال ایران محسن صفایی فراهانی استاد اسدی قند و شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی»، «چرا روحانیون به مدارس تیزهوشان می روند؟»، «نیت کن و فالت رو بخون؛ مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق»، «فقط چشم عقابیها میتونن آهنربا را در 5 ثانیه در ساحل ببینن»، «راه حل آموزش و پرورش برای کاهش استرس دانش آموزان در امتحانات نهایی چیست؟»، «چطور اخبار ناگوار را به فرزندانمان بگوییم که آسیب نبینند؟»، «حیوانات درنده وقتی صورتی و ملوس می‌شوند؛ امان از دخترهای امروزی + فیلم»، «معمای کوتاه و آسان/زود، تند، سریع جواب بده» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی

چرا روحانیون به مدارس تیزهوشان می روند؟

نیت کن و فالت رو بخون؛ مقام امن و می بیغش و رفیق شفیق

فقط چشم عقابیها میتونن آهنربا را در 5 ثانیه در ساحل ببینن

راه حل آموزش و پرورش برای کاهش استرس دانش آموزان در امتحانات نهایی چیست؟

چطور اخبار ناگوار را به فرزندانمان بگوییم که آسیب نبینند؟

حیوانات درنده وقتی صورتی و ملوس می‌شوند؛ امان از دخترهای امروزی + فیلم

معمای کوتاه و آسان/زود، تند، سریع جواب بده

 

 

 

دیگر خبرها

  • بمب خنده در ایران ترکید
  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • خنده‌های تحلیل‌گر سابق سیا به ادعای رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایران
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی
  • مجسمه شکری (عکس)